היום שישי הסתיימו משחקי הספורטיאדה באילת אשר החלו השבוע ביום שלישי (הנבחרת תשוב במוצאי שבת). בראש משלחת עובדי העירייה המונה כ – 50 משתתפים עמד עמוס כאווי וליווה אותם למשחקים יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה. נבחרת העירייה השתתפה במספר תחרויות קט רגל, כדור רשת, שש בש, ירי ועוד. במשחקי הספורטיאדה זכתה נבחרת הקט רגל של עיריית רחובות באליפות, גלית לוי עובדת אגף השכונות זכתה באליפות השש בש בתחרות האישית, ונבחרת הכדורשת נשים של העירייה זכתה במקום השלישי.
גלית לוי אלופת השש בש


בנות נבחרת הכדורשת - זכו במקום השלישי











להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה