יום שלישי בערב 24/10 התקיימה ישיבת פסגה בין פעילי מחאת הזבל ופעילי ציבור קייסי חזי, ניב שגיא, יניב עבדי ואשר פרי לבין חבר המועצה ומחזיק תיק שפ"ע גיורא בן ארי. ולאחר שיחה ארוכה, לחצו ידיים וסכמו כי מדובר בפגישה מוצלחת ועל תחילת שיתוף פעולה בנושא מצב הזבל ברחבי העיר.
הפגישה נערכה בידיעה ובברכת ראש העיר רחמים מלול ומנכ"ל העירייה דורון מילברג וסוכם על יציאה לדרך משותפת שתתבסס על יחסי אמון ורצון להצליח ביחד. בימים הקרובים תקבע פעילויות משותפות לצוות, יחד עם עובדי העירייה ותושבים מתנדבים מרחבי העיר
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה