במסגרת פעילות אינטנסיבית של עיריית רחובות למיגור תופעת צואת הכלבים ושמירה על עיר נקיה, פקחי איכות הסביבה באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני סיירו השבוע ברחוב לח"י, שדרות ח"ן ולוסטרניק. במסגרת זו נרשמו השבוע 6 דו"חות אשר הצטרפו לעשרות דו"חות ע"ס 475 ₪, שנתנו במהלך השנה לבעלי הכלבים שהותירו את צואת כלביהם בשטחים הציבוריים.
מהעירייה נמסר:
פקחי העירייה ימשכו לסייר בשכונות וברחבי העיר לאכיפה אינטנסיבית למיגור התופעה. התושבים מתבקשים לשמור על עיר נקיה, להישמע להוראות המפקחים ובכך להימנע מקנסות מיותרים!
צואת כלבים פוגעת באיכות החיים של התושבים ולבעיות בריאות ותברואה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה