






נבחרת הכדורסל של תיכון דה שליט עשתה את הבלתי ייאמן ובשנה הראשונה להקמתה זכתה באליפות המחוז כאשר גברה היום במשחק הגמר על תיכון הדרים מראשון בתוצאה 56 – 39.
כעת עיני כולם יהיו נשואות אל היעד הבא עלייה לליגת העל.
ב – 15-16/11 במהלך יומיים ייערך בגליל טורניר של הליגה הארצית בהשתתפות קבוצת דה שליט. אם בטורניר דה שליט תנצח לפחות 2 ניצחונות , הקבוצה תתמודד על כרטיס העלייה לליגת העל

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה