ד"ר רעות ברק וויקס מנהלת התוכנית במרכז וייץ:
"ברצוננו להודות לעיריית רחובות על אירוח חם והדרכה בתחום ניהול משאבי סביבה ברחובות ל 27 משתלמי הקורס המגיעים מ 17 מדינות בעולם המתפתח. מר לואיס בר-ניר, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק פיתוח בר קיימא הדריך באופן מעניין, נהיר ועמוק ורחב את פעילויות העירייה בנושא ניהול פסולת, עירוב אלמנטים של שמירה על הסביבה בתכנון העיר, שימוש באנרגיה סולרית ועוד. המשתלמים השכילו מאוד וימצאו את הדרך הטובה ביותר לאמץ את הפעילויות הרלוונטיות לפעילות בארצם".
לואיס בר-ניר, מחזיק תיק פיתוח בר קיימא שהעביר הרצאה וערך את הסיור:
"זו פעם שניה שאנו מארחים משתתפים בקורס מרכז וייץ שבאים ממדינות רבות. השיח שהתפתח מראה שוב ושוב כי נושא השמירה על שטחים פתוחים, צמצום הצריכה, הגברת המחזור ועוד הם אתגרים שכולם עוסקים ומתחבטים בהם. קיבלנו מחמאות על העיר רחובות ופעילותה בתחום אך עלו גם נושאים שטרם הבשילו בארץ בצורה מיטבית כגון צמצום השימוש בשקיות ניילון, המשך ייצור רב של בקבוקי פלסטיק ועוד".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.