בשבוע שעבר בבית המשפט ברחובות עמד לדין בן מיעוטים בן 25 תושב השטחים לאחר שנתפס בביקורת משטרה עם תעודת זהות מזויפת.
בחקירתו הודה כי רכש את תעודת הזהות ב – 500 ₪.
התובע במשפט בקש להטיל עליו 3 חודשי מאסר בפועל וקנס כבד, אולם השופטת סגנית נשיאה אפרת פינק, פסקה כי לאור העובדה שלצעיר היה אישור שהייה בישראל התקף רק לשעות היום ואילו הוא נתפס בלילה, כך שלא נשקפה באמת סכנה ביטחונית מעצם שהייתו בלילה בתחומי ישראל. ומאחר שאין לו עבר פלילי החליטה להטיל עליו עונש של 5 ימי מאסר מהם כבר ריצה בפועל 4 ימים. בנוסף פסקה לו מאסר על תנאי לתקופה של 1 חודש, והתנאי הוא שלא יעבור עבירה מהסוג בה הורשע, במשך 12 חודשים מהיום.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה