מועצת העיר אישרה לפני זמן קצר את הארכת המבצע לגביית חובות ארנונה בחודש נוסף עד לסוף 2017
מזה זמן נערך מבצע לגביית חובות ארנונה ב50% מהרשום בספרי העירייה, רק עבור חובות בשנים שקדמו לשנת 2014 , וזאת בתנאי שהחובות של מבקש ההנחה לשנים 2015-2016 שולמו במלואם.
עקב תקנה חדשה שהוציא לאחרונה שר הפנים, אישרה מועצת העיר לפני זמן קצר במשאל טלפוני את הארכת המבצע עד לסוף שנת 2017
להלן הקריטריונים למבצע ההנחות
התנאי שהחוב ישן עד 2014 והחייב שילם את כל הארנונה בשנים 2015/16
הנחה של 50% ינתן על תשלום מזומן.
הנחה של 45% יינתן למי שמשלם ב – 12 תשלומים.
ראש העיר, רחמים מלול:
״כידוע, תקציב העירייה נשען גם על תשלום הארנונה ולכן הכסף חוזר למעשה בצורת השירות שאנו מעניקים לתושבים בכל התחומים. מדובר במבצע משמעותי לחייבים ואנו ממליצים להם לנצל את ההזדמנות ״
סגן ראש העיר ומחזיק תיק המיסים, בנצי שרעבי:
״חשוב לנו להעניק לתושבים הזדמנות נוספת לפרוע את חובותיהם לעירייה. ההארכה בחודש נוסף - מאפשרת זאת״
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה