גלעד מזרחי היה ביום רביעי 29/11 בסביבות השעה 23:00 בנסיעה שגרתית בשכונת אושיות, כאשר לפתע הבחין באוטובוס בקו 13 חונה במרכז הכביש וממנו יורד נהג. גלעד עצר את רכבו כדי לברר מה קרה? והנהג סיפר לו כי 3 נערים כבני 16 לערך עמדו באמצע הכביש ברחוב ההסתדרות בשכונת אושיות וחסמו את דרכו וכאשר פתח את הדלת לברר לפשר הדבר אחד מהם שלף גז פלפל וריסס אותו. גלעד מזרחי מיד נחלץ לעזרתו הגיש לו מים והמתין עד שמיידת מד"א ומשטרה הגיעו למקום.
נ.ב
הנהג סיפר לגלעד כי הוא מותקף פעם שנייה באושיות ולפני כחודש יידו על האוטובוס שלו אבנים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה