ביום שישי 1/12 מרמורק הפסידה והיא במקום 12 ונמצאת 2 נקודות במרחק ירידה מתחת לקו האדום. בעקבות ההפסד אוהדים החלו לקלל ולבוא בטענות אל הקבוצה ואל הבעלים.
ובעקבות האירועים עלה בדף הפייסבוק של האוהדים פוסט בשמו של אילן סגל מנכ"ל ודובר הפועל מרמורק ובו איום מפורש כי אם התנהגות האוהדים תחזור שנית הוא והספונסרים (אייל גולן ושינו) יעזבו.
להלן צילום הפוסט שעלה בדף אוהדי מרמורק

הדיווח וצילום מסך נשלח בוואטסאפ באדום והשולח בקש להישאר בעילום שם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה