תוכנית "אחים" בחטיבה א' יצאה לדרך בתיכון דה שליט. מנהלת חטיבה א' בשיתוף עם אורית ולאה, עובדות סוציאליות מקרית משה, החלו בתוכנית בה משפחות בנות העדה האתיופית חוברות למשפחות ילידות הארץ, לפעילויות חברתיות משותפות.לרגל חג הסיגד נפגשו המשפחות, למדו על החג, רקדו וחוו ערב מהנה.



הפעילות הבאה תתקיים בחנוכה – בה יתקיים סיור חנוכיות משותף בירושלים הכולל הדלקת נרות וארוחת חג משותפת.
לתוכנית זו נותרו מקומות בודדים,



משפחות המעוניינות יצרו קשר דרך המחנכים בבתי הספר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה