טלי צבר ענת להב

4 מלאכי השיטור העירוני מצטרפים למשימת החילוץ
בעוד טל, ענת ואסנת עומדות אובדות עצות נעצרה לידן ניידת שיטור עירוני. שאלו מה קרה? וכשהוסבר להם על החתול ירדו מהניידת והתחילו לסייע בחילוץ, לא עברו 2 דקות ועוד ניידת שיטור עירוני נקלעה למקום וגם היא עם 2 פקחים עצרה וכל 4 אנשי השיטור העירוני, מורן, ארז, ירדן וגונסון למרות שהיו לאחר המשמרת בדרך הביתה החליטו להירתם למבצע ההצלה של החתול. מעל שעה וחצי ארך ניסיון החילוץ עם הרבה תרגילים שניסו הפקחים לעשות כדי לשכנע את החתול לצאת... ובסוף סוף בעזרת "טונה דגים" הצליחו לשכנע את החתול להתקרב אל המחלצים הישר אל ידיה של ענת שנשרטה קלות

אז למה לחתול קוראים גונסון?
4 אנשי השיטור העירוני פעלו ללא ליאות אך מי שתרם למצב הרוח החיובי ולהרבה צחוקים במהלך מבצע החילוץ היה הפקח גונסון שבכל בעייה ענה בסטייל "אל דאגה, לגונסון יש לום באוטו" ו "אל דאגה, לגונסון יש חבל".
אז לאות מחווה הוחלט לקרא לחתול "גונסון"

גונסון מחפש בית חם
לאחר שהחתול חולץ הוא הועבר לבית של טל שם טיפלה בו וביום שבת החתול הועבר לחתוליה שבחנות דוליטל בתקווה שימצא בית חם. מי שמעוניין לאמץ את החתול מוזמן להגיע לדוליטל בצומת בילו
כמה מילים על החנות "דוליטל" ועל החתוליה במקום
החתוליה של דוליטר בצומת בילו

"דוליטל" היא חנות לציוד ואוכל לחיות המחמד שלכם ומרפאה וטרינרית. בנוסף למזון הרגיל ניתן להשיג בחנות אוכל הוליסטי סמי רפואי טוב לבעיות עור,
מעיים ואלרגיות שונות. בנוסף לחנות יש במקום גם חתוליה חדשה המאכלסת חתולי רחוב שנמצאו נטושים. הם מחוסנים מעוקרים ומסורסים וימסרו תמורת סל אימוץ.
בחנות דוליטל יש בה גם מרפאה וטרינרית "דר דוליטל" בצומת בילו ליד מחסני חשמל בכניסה לרחובות. 1700-507-504
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.