בר' יעקב - פינת מנוחה ונחלה , ליד הקיוסק שליד בית העם ההולך ונבנה , ניכס לעצמו בעל רכב הונדה אקורד
חניה ע"ג המדרכה תוך חסימצה להולכי רגל.
פניתי בנושא למנכ"ל העיריה ב-21 נוב' 2012 בצרוף תמונה.
פעמיים נוספות פניתי למוקד 106 (25/11 ו- 27/11) מאום לא קרה (באחד המקרים בדקתי עם המוקד ונאמר לי שכשהפקח הגיע כבר לא חנה שם הרכב) ואתמול (16/12) בשעה 1750 רכב זה שוב חונה שאננות ע"ג המדרכה .
הודעתי למוקד 106 בשעה 1753 - הארוע נרשם כארוע מס 4319 . מאוחר יותר כאשר ביררתי מה עלה בגורל התלונה - נמסר לי שהפקח הגיע לשם בשעה 1818 והרכבים כבר לא היו שם - אשרי המאמינים...
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה