21 הצגות חנוכה נחתמו ביום ראשון. ראש העיר, רחמים מלול, כבר הבטיח לחניכים יום טיול וגיבוש ערכי כאות הוקרה על פועלם:

"נתתם לנו מקצוענות ומעבר לכך, ערכיות, העשייה שלכם היא מהות הכל ושווה את כל המאמץ הרב של כולנו". תודה מיוחדת מסר ראש העיר למנהל בימת הנוער, אילן גרזי, מנהל מחלקת אומניות הבמה והפקות שלמה טולדו, הבימאי גק זרביב ואיש המוסיקה מוישלה יוסף.
אילן גרזי, מנהל בימת הנוער העירונית: "זו היתה הפקה מדהימה, שבה השתפו כ- 250 שחקני בימת הנוער, כולם כוחות מקומיים שלנו. הבימוי המקצועי, הניהול המוסיקאלי הכוריאוגרפי והתלבושות שנתפרו במיוחד להצגה, הציבו רף גבוה לשנה הבאה".

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה