צילום: עומרי בן שושן
אמש יום שלישי בכפר המכבייה ברמת גן התקיימה הדלקת הנר האחרון של חנוכה בתכנונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הזמר שבחר - רגב הוד.
ראש הממשלה עלה לבמה להדליק נר ולפני הכל עמד לשיר קצת דואט עם רגב הוד "מאמינים בני מאמינים", ראש הממשלה אמר לרגב על הבמה בלחש "מקווה שרצת עד הסוף" והתכוון כמובן לתוכנית "המירוץ למיליון".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה