לאחר עבודות שדרוג של מספר חודשים החל מהיום שישי 22/12 חלקו הראשון של רחוב אחד העם ייפתח לתנועת כלי רכב ב קטע הרחוב בין ויצמן לסמטת הרבבסקי/ סמטת בני ברית והחל מיום ראשון 24/12 ייחסם החלק השני של רחוב אחד העם מסמטת בני ברית עד רחוב יעקב עדש חודש פברואר לצורך עבודות תשתית ושדרוג.
במסגרת השדרוג הכביש רוצף באבנים משתלבות ולא באספלט כדי לשוות לרחוב אחד העם מראה נעים ונוסטלגי והרגשה של מדרחוב למרות תנועת הרכבים
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה