תלמידי כיתה ט', של חטיבה א' בבית ספר קריית החינוך דה שליט, ביקרה בבית הלוחם(מרכזי ספורט- שיקום של פצועי צה"ל). במהלך הביקור הם האזינו להרצאתו של עורך דין שגיא בנאו שנפצע בפיגוע בעזה בשנת 1992 בזמן שעבד כמאבטח מיכלית דלק, השיירה בה נסע הותקפה על ידי מחבלים ושגיא נפצע בראשו מאבן ואיבד את הראיה בעינו הימנית. עו"ד בנאו השתקם וכיום הוא עובד על עבודת הדוקדורט שלו.



תלמידיי כיתה ט׳ ביקרו בבית הלוחם והתוודעו לאופיו של המקום, ערכו סיור, נפגשו עם לוחמים שנפצעו ואף שיחקו עימם כדורסל על כיסאות גלגלים
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.