ובאופן בלתי מפתיע היום שוב אותה המכונית (ביואיק שמספרה 85-961-61 ) חנתה על המדרכה באותו המקום. בשעה 1315 לערך דיווחתי על כך למוקד 106 ( ארוע 5206) . כ-20 דק' מאוחר יותר שוב עברתי במקום והרכב החליף מקומו על המדרכה והפעם ממש מוחנה לרוחב המדרכה כ- 15 מטר מערבה למקום הראשון.
טילפנתי ל- 106 לברר מה עלה בגורל תלונתי - והתשובה הייתה "הרכב ירד מהמדרכה" . אז אני מביא בכתבה זו את צילום הרכב אחרי ש"ירד" מהמדרכה... התלוננתי שוב ב - 106 (ארוע מס 5222) עליו נאמר לי בהמשך - בעל הרכב החנה אותו בחניה פרטית שלו?
מה שברור שגם הפעם לא הוגש דו"ח ע"י פקחי עירנו.
איזה ריח נודף מהסיפור - תחליטו בעצמכם....
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה