יוסי שליט תושב רחובות ערך קניות ובדרכו הבייתה עצר אותו נהג שביקש לעזור לו ולהסיע אותו לביתו. לאחר התעקשות הנהג יוסי נעתר לבקשת הנהג שהסיע אותו לביתו. יוסי ביקש להודות להנהג ושאל לשמו, אך הנהג סירב להזדהות ונסע לדרכו . יוסי החליט לפרסם את הסיפור בדף הפייסבוק שלו על מנת להודות לנהג האנונימי:
להלן הפוסט של יוסי שליט:
הרשו נא לי לספר לכם, במספר מילים: היום, יום ראשון, 31/12/2017, בשעה 11:15, כשצעדתי הביתה חזרה מהעיר ובידי מספר שקיות כבדות למשעי, עצרה לידי, על אם הדרך, מכונית פרטית. הנהג הוריד את השמשה ובקש ממני להכנס לרכבו עם השקיות, על הכסא האחורי, הוא יסיע אותי עם הכבודה למחוז חפצי. סירבתי בעדינות - אך הוא חזר ובקש, שוב ושוב.
אומרים, שאם הקב"ה שולח אליך את המלאך הטוב, חלילה לך מלסרב. נעניתי להזמנתו. בתוך דקות ספורות הגעתי למחוז חפצי, הודיתי במילים נרגשות וחמות.
הנהג סירב להזדהות, הסתובב ונסע לדרכו. הייתי מאד נפעם על המחווה והמעשה הטוב, וחשבתי לפרסם זאת ברבים. יבורך הוא ומשפחתו ויזכו לאריכות ימים ושנים, בנחת ובבריאות טובה.
יישר כח !!!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה