תאגיד המים הבאר השלישית יתחיל בשבוע הבא את עבודות שלב ב' של הנחת קן הביוב ברחוב דרך הים.
בעקבות העבודות ייסגרו קטעים של רחוב דרך הים :
* בימים שני ושלישי, כח'-כט' בטבת, 15-16.1.18 ייסגר לתנועת כלי רכב רחוב דרך הים, בקטע הרחובות צבי ארליך – גד פיינשטיין.
תתאפשר תנועת כלי רכב לתנובה ולמתחם הקניות.
* החל מיום רביעי, א' בשבט, 17.1.18 , ייסגר לתנועת כלי רכב רחוב דרך הים, בקטע הרחובות צבי ארליך– יצחק פניגר.
צפי לסיום העבודות שלב ב' – פברואר 2018
לפרטים נוספים אפר לפנות לתאגיד המים העירוני בטלפון : 1-800-55-57-70
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה