ביום חמישי בשבוע הבא 25/1 יתקיים בטדי משחק שמינית גמר גביע המדינה בין ביתר ירושלים להפועל מרמורק. לאור החוויה הצפוייה לאוהדים חבר המועצה אביב איטח ומחזיק תיק השכונות ובשיתוף אגף שכונות בראשות רמי מדהלה ואופיר עותמי החליטו לסייע לאוהדי מרמורק כמו במשחקים מיוחדים קודמים ולארגן לאוהדים אוטובוס חינם למשחק בטדי ירושלים.
העלייה לאוטובוס בשיטת כל הנרשם קודם זוכה.
פרטים על שעת ההסעה ונקודת האיסוף יפורסם בהמשך
ולהלן לינק להרשמת האוהדים.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSctITl6QDF58e76mvsL-Uft6JlX8CtCcpz1qXLy1g4Dr5BNLw/viewform?c=0&w=1להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה