כחלק ממהלך ארצי לשדרוג תחנות רכבת בעלות של 40 מיליון ש"ח, החלה רכבת ישראל בפיילוט להצבת עמדות טעינה למכשירים סלולאריים ברציפי ההמתנה בתחנות.

במסגרת הפיילוט, פותחה עמדה מיוחדת של חברת לוג'יק פוינט עבור הרכבת. העמדה עמידה בפני פגעי מזג האויר, ומאפשרת טעינה של מספר מכשירים יחד, בטעינה אלחוטית, על ידי כבל או על ידי שקעי חשמל. העמדות מעוצבות בסגנון מודרני, ומוארות באמצעות תאורת לד.
במסגרת הפיילוט, הוצבו שתי עמדות ברציפי תחנת רחובות, כאשר בכוונת רכבת ישראל להרחיב את הפיילוט גם לתחנת סבידור. זאת במטרה לפרוס ברוב 64 התחנות בארץ את עמדות הטעינה החדשות.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה