צפו בסרטון שצילם אלחי מעודה בקבלת הפנים של אוהדי שעריים לעדני
אבל נשאלת השאלה מה בעצם עשה עדני ביציע של שעריים? מה הוא שמע שיש משחק והוא בא לצפות במשחק?... הרי ידוע שגם במשחק של מרמורק קבוצתו הוא חסר סבלנות ולא רואה את כל המשחק אז מה הוא עשה בשעריים....?
התשובה לכך כנראה אחת...... כסף... בעוד חודש ייערך הדרבי מול שעריים כאשר מרמורק מארחת ועדני ראה איך בסיבוב הראשון באו כ – 2000 אוהדים והביאו הכנסה יפה לשעריים. עדני מתלבט באם להשאיר את הדרבי במרמורק ואז מכסימום יוכל למכור פחות מ – 500 כרטיסים או לשכור את איצטדיון ראשון ולצפות שוב פעם ל – 2000 אוהדים. אבל כאן הוא לוקח סיכון כי עלות האצטדיון גבוהה ומה יקרה אם שעריים לא יביאו קהל....
עדני הוא אחד השועלים המתוחכמים בענף הכדורגל בישראל... והוא יודע איך להביא קהל... ההגעה של עדני ליציע שעריים היא כנראה חלק מהאסטרטגיה שלו... הוא יגיע למגרש שעריים... הקהל יתחמם... הרחוב הספורטיבי יתחיל לדבר על עדני ושעריים... האווירה בעיר תתחיל להתחמם... תתחיל בהלת כרטיסים ואז עדני ישכור בביטחון את אצטדיון ראשון.... עדני לא פראייר הוא ידע מה הוא עושה... ויש סיכוי שזה יצליח... ואם שעריים ימשיכו בסדרת ההצלחות אין ספק שקהל שיא יגיע למשחק
אלחי מעודה אוהד שעריים שצילם את הסרטון של עדני בשעריים

אלחי הופתעתם מההגעה של עדני?
האמת שכן, אף אחד לא ידע על כך
ואיך קבלתם אותו?
הוא הגיע בתחילת המשחק התיישב ביציע ולא כל כך התייחסנו אליו
ומה קרה במחצית?
במחצית באו אליו האוהדים והתחילו לשיר שירים בעד שעריים ונגד עדני
למה לדעתך הוא הגיע למשחק?
עדני בא לפי דעתי כדי להתגרות בנו לקראת הדרבי שיהיה בעוד חודש
ו... הוא הצליח?
לנו חשוב רק דבר אחד, לנצח את הדרבי ואם תשים לב בסוף הסרטון שרים "רק תביאו את הדרבי"
אתה מחכה לדרבי?
לא רק אני, כולם במתח לקראתו
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה