רווח מה קרה ביום שני בצהריים?
אני נמצא במילואים בשירות קרבי בחברון ופתאום בצהריים אני מתחיל לקבל הודעות שכאילו אני קראתי בפייסבוק לחסל את עדני
ומה עוד?
והתחילו להגיד שאני ארגנתי את האוהדים נגד עדני במגרש
וזה לא נכון?
בכלל לא נכון, אבל לא יכולתי להוכיח כי כולם יודעים שאני אוהד שרוף של שעריים ואנשים לקחו את השמועה כדבר נכון ואני ידעתי שבכלל לא הייתי כשהתחיל הקטע עם עדני.
אז למה שיאמינו לך?
כי לשמחתי העליתם באתר ב106 את הסרטון שמראה שכל האירוע עם עדני היה בסך הכל פחות מדקה וחצי ואז כמה שניות לפני סיום הסרטון פתאום אני מזהה את עצמי בסרטון ורואים שאני מתקרב לאירוע ממש מספר שניות לפני שהאירוע מסתיים, בכלל לא הייתי באזור בזמן שהאוהדים התחילו לשיר נגד עדני, הגעתי בשניות הסיום ורואים אותי מרגיע את האוהדים ומסמן עם הידיים לקהל להתפזר ואכן הקהל התפזר ומי שלא מאמין שיצפה בסרטון החל מ – 58 שניות

איפה היית כשהקהל התגודד ליד עדני?
הייתי רחוק דיברתי עם בן משפחה, סיימתי ואז הלכתי לראות מה קורה ואיך שהגעתי בקשתי מכולם להתפזר.
אוקי, ומה אתה אומר על כל האירוע?
עדני לא תמים, הוא ידע לקראת מה הוא מגיע, הוא יודע שאנחנו לא אוהבים אותו אבל הוא התעקש להגיע ולשבת בין הקהל כי היה לו כנראה אינטרס שיהיה קצת רעש, ואכן האווירה התחממה עם שירים וקללות אך בלי אלימות ובסרטונים רואים איך המבוגרים כמו איציק בוקרה כל הזמן מרגיעים ולא נותנים להתקרב לעדני
אתה אומר שהוא התעקש לשבת איתכם למה הכוונה?
כשהוא הגיע למגרש וראו אותו הולך לשבת עם הקהל של שעריים, הנהלת שעריים קלטה את עדני ושמחה ניגש אליו והזמין אותו להצטרף כאורח של ההנהלה ולצפות עם ההנהלה במשחק מחדר ההלבשה אבל עדני סירב ונשאר לשבת עם הקהל
למה לדעתך עדני התעקש לשבת עם הקהל?
זה קשור לדרבי, עדני ידע שהקהל לא יהיה אדיש אליו והוא כנראה חושב שככל שהאווירה תהיה יותר חמה כך יגיעו יותר אוהדים לדרבי ותהיה לו הכנסה גדולה יותר.
בסרטון רואים ושומעים את הקהל שר שירי קללות את עדני, מה דעתך על התופעה?
אני בעד השירים האלה, לא רק שלנו גם של מרמורק, אני בעד השירים של 2 המחנות, זה יוצר אווירה וצחוקים אין בזה פסול לא צריך לעשות מזה סיפור ,ככה זה בכדורגל
צילום יוחאי חגבי
ואלימות?
חס וחלילה , אני קורא ל – 2 המחנות שירים וצחוקים כן אלימות לא ומי שמדבר על אלימות לא מבין על מה הוא מדבר, אנחנו ומרמורק יריבים על המגרש, בחיים הרגילים יש לי חברים אישיים ממרמורק, חלקנו עובדים יחד, לומדים יחד, היריבות היא רק במגרש, בשירים,, קללות במגרש, ירידות אחד על השני בפייסבוק אבל מה פתאום אלימות
אז איך צץ הנושא של ההסתה לרצח נגד עדני?
לא יודע, אולי מישהו זייף בשמי תכתובת בפייסבוק, אני חושב שמישהו התבלבל, עשיתי שיתוף לסרטון מהארוע של עדני ואז אנשים התחילו לכתוב הערות וכנראה מישהו חשב שאת ההערות אני כתבתי וככה התפתחה השמועה. אני יכול להראות דברים שאני כתבתי בפייסבוק שצריך להרגיע את המצב ולא לחמם ויש לי את התכתובת.... אז מאיפה הביאו לי את ההסתה ועוד שמו תמונה גדולה שלי והאשימו אותי בהסתה לרצח
בעצם למה אתה מתרגש... אמרו... אתה מכחיש... אז סגור עניין
כי אנשים לא מבינים את המשמעות של השקר הזה, מישהו יכול להאמין שבאמת אמרתי את זה ילך למשטרה יתלונן, המשטרה בנושא הזה לא לוקחת סיכון, אני כעת במילואים, כל חיי הייתי קרבי, המשטרה תגיע תחרים לי את הנשק הצבאי, יעצרו אותי, "פאדיחה", כולם יחשבו שזה אמיתי זה יפגע לי במשפחה ובעסק. אסור לשתוק על השמועה שהפיצו נגדי
מה אתה מתכוון לעשות?
אסיים את המילואים אגש לעורך דין ואגיש תביעת דיבה. לא אוותר למי שניסה לפגוע בי
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה