מזה מספר שבועות מתקיימת מידי מוצאי שבת הפגנה בגן המייסדים במחאה על השחיתות השלטונית ומזה מספר חודשים מתקיימת מידי מוצאי שבת הפגנה דומה בנס ציונה.
2 הקבוצות ברחובות ובנס ציונה החליטו על מחאה משותפת ובמוצאי שבת 27/1 בשעה 19:30 תחל צעדת מחאה מכיוון רחובות ונס ציונה לעבר צומת פארק המדע.
הצעדה ברחובות תצא משער מכון ויצמן ואילו הצעדה מנס ציונה תצא מצומת ויצמן בן גוריון.
על פי המארגנים הם צופים 200 – 300 מפגינים.
בנקודת המפגש בשעה 20:00 לאחר דברי המארגנים יתקיים פאנל ציבורי באמצעות טכנולוגיה חדשנית. כאשר כ – 8 משתתפים יקיימו פאנל והמפגינים יוכלו לשאול ולהצטרף לדיון באמצעות אפליקציה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה