תושבי רחובות פתחו בעצומה להפחתת לחץ חלוקת דואר בסניף בתיה מקוב. התושבים טוענים כי בסניף קיים עומס רב ובעיות חנייה על כן מבקשים התושבים לפזר את מרכזי החלוקה ברחבי העיר
להלן נוסח העצומה:
לאור הלחץ הגובר ושעות ההמתנה הבלתי סבירות בסניף הדואר בתיה מקוב , שלא לדבר על בעיות מיעוט חניה ונגישות - אנו מבקשים מרשות הדואר להתחשב הן בציבור תושבי רחובות והן בעובדי הסניף אשר כורעים תחת העומס. מבקשים לפזר את מרכזי החלוקה במספר מקומות ברחבי העיר. תודה!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה