הערב חמישי 25/1 התקיים משחק שמינית גמר גביע המדינה בית"ר ירושלים – נגד מרמורק. המשחק נערך בטדי והסתיים כצפוי בניצחון בית"ר ירושלים 2 – 1. ובהחלט אפשר להגדיר את ההפסד "מכובד".
ירושלים הובילה 2 – 0 וניקולאי דיאליגרוב צמצם 2 -1.
מחאת אוהדים


אתמול רביעי נענו אוהדי מרמורק ושעריים והגיעו לישיבת מועצת העיר כדי לדרוש הגדלת התמיכה באגודות הספורט.
אולם האוהדים לא הורשו להיכנס לאולם הישיבות ונאלצו לצפות בדיון במקרן שהוצב עבורם בלובי העירייהלהצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה