שלב נוסף לקידום פרויקט פינוי בינוי שכונת קרית משה. בשבוע שעבר נערך בשכונה סיור מקדים וביום רביעי הקרוב 31/1/18 יתקיים בירושלים דיון בוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור.
הסיור המקדים לפני שבוע בשכונת קרית משה

לדיון הוזמנו נציגים רבים ובהם ראש העיר רחמים מלול, נציגי התושבים מקונן דסטה דורית לוי ומאיר יצחקי בנוסף אליהם ישתתפו בדיון נציגי משרד השיכון, מנהל מקרקעי ישראל, ראש מועצת ברנר, חברת חשמל, הרכבת, רשות המים, רשות התעופה ועוד נציגים של גופים נוספים.
הדיון יעסוק בקידום וזירוז פרויקט פינוי בינוי קרית משה אשר עיקרו הגדלת מס' יחידות הדיור מ- 2,662 ל-9,521 יח"ד + 350 יחידות לדיור מוגן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה