מחצית א' של תלמידי ט'1(חטיבה א'), בביה"ס דה שליט הסתיימה בפעילות מיוחדת במינה.
התלמידים התארחו במעבדת החיידקים של מכון וייצמן, שהיא מקום עבודתה של שלומית, אמו של משה תלמיד הכיתה שאירחה אותם ולמדה אותם על עבודתה. במהלך הביקור כל קבוצה נכנסה למעבדה ולמדה על השיטות והכלים בהם עובדים במעבדה, הכירה מושגים חדשים כמו : צנטרפוגה (מתקן להפרדת חומרים), מנדף (מתקן אוורור המגן על העובדים מחשיפה לחומרים מסוכנים) ועוד.


במקביל, קבוצות התלמידים האחרות ניסו לפתוח קופסאות בריחה העוסקות בנושא ט"ו בשבט.
לסיום, חולקו תעודות המחצית.
בית ספר דה שליט :
"היה מסקרן, מעניין ומהנה, תודה רבה לשלומית, שאירחה אותנו בנדיבות!! "
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.