
מזה מספר חודשים שקיימת פעילות מחאה בעיקר ברשתות החברתיות ובאתר עצומה כנגד הכוונה להעתיק את מפעל תדיראן הנמצא בקרית עקרון ומייצר סוללות לאזור השטחים הפתוחים ליד גבעת ברנר. (מדובר בהעברה של מפעל מנקודה לנקודה בקו אווירי של פחות מקילומטר).
היום שישי 9/2 בשעה 12:30, התקיימה בכניסה לגבעת ברנר על כביש 40 הפגנה של תושבי הקיבוץ והסביבה כולה נגד הקמת מפעל סוללות אשר לטענת המפגינים מדובר במפעל המשתמש בחומרים מסוכנים יותר מהאמוניה .להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה