אנו נמצאים פחות מחודש לפני הבחירות וכל הארגונים והמפלגות מגבירים את הפעילות. בשבוע האחרון התארגנה קבוצה המבוססת על ארגוני המחאה ב – 6 ערים בישראל ובהן רחובות (חדרה, באר שבע, ראשון לציון, חיפה ואשדוד) בפעילות הסברה נגד ביבי תחת הסיסמא " ביבי רע לכולנו! ביבי טוב רק לעשירים! לא לי, לא לך. רק לעשירים" הקבוצה ברחובות תתייצב מידי יום שישי בין השעות 10:00 – 13:00 ותבצע פעילות הסברה וחלוקת עלונים באזור הקניון ובאזור רחוב הרצל. כאשר הקמפיין עוסק במחיר הדלק, הזנחת הפריפריה, מחירי הדיור, משכורת נמוכות, מחירי המזון (ועוד) כאשר לדעת הקבוצה הם תוצאה ישירה של מדיניות כלכלית שביבי מוביל כבר 10 שנים בהיותו מכהן בתפקידי ציבור מרכזיים ראש ממשלה ושר אוצר).
מארגנת הקבוצה ברחובות היא אורית וניתן להתקשר אליה כדי להצטרף לפעילות בפון 0549730603







להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.