זוכרים את הנופלים ברחובות. טקס הזכרון לחללי רחובות יתקיים מחר בבית יד לבנים במעמד המשפחות השכולות.
את טקסי הזכרון השנה יערכו בתי הספר ברחובות, זאת על פי יוזמתו של מנכ"ל העירייה ויו"ר יד לבנים דורון מילברג במטרה להקנות ערכים ולחזק את הקשר למדינה בקרב התלמידים.
הטקס לחללי חודש שבט יתקיים בביצוע תלמידי חטיבות הביניים של קריית החינוך ע"ש אהרון קציר
הטקס יתקיים ביום שלישי 13.2 בשעה 19:00 בבית יד לבנים
הכניסה חופשית
לפרטים נוספים ניתן לפנות : 08-9453891
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.