לרגל יום האישה הבינלאומי תיערך בבית יד לבנים הרצאה של פרופ' יפעת ביטון בנושא נשים בישראל: תמונת מצב של שינוי , שיפור ודאגה
יפעת ביטון היא פרופ' בבית הספר למשפטים של המכללה למנהל. ביטון היא גם פעילה חברתית-משפטית ועוסקת במשפט פרטי מהזווית הפמיניסטית חברתית, ממייסדות תמורה - המרכז המשפטי למניעת אפליה ויו"ר המרכז.
ההרצאה תתקיים ביום ראשון 4.3 בשעה 9:00 בבית יד לבנים
עלות 35 ₪
לפרטים והזמנת כרטיסים : 08-9390390
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

