נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ארח היום, שלישי, י"ב באדר, 27 בפברואר, בבית הנשיא את טקס הענקת תעודות הוקרה והצטיינות, ל-28 מאנשי המשרד לביטחון פנים ממשטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, הרשות הארצית לכבאות והצלה והרשות להגנת העדים. בין המצטיינים רב סמל נאור מרחובות המשרת בשירות בתי הסוהר בתפקיד קצין פיקוח על עברייני מין.
באירוע נשאו דברים נשיא המדינה, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ובשם הארגונים נשא דברים מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך. את תעודות ההוקרה העניקו למצטיינים השר לביטחון פנים והעומד בראש הארגון.
בין מקבלי התעודה, 17 מצטייני משטרת ישראל בהם חוקרת ימ"ר, לוחם ימ"מ, קצין קישור לקהילה האתיופית, קצין כלבנים ראשי, מפקד יחידת שיטור רגלי, רכז מודיעין ועוד; שישה מצטייני שירות בתי הסוהר בהם קצין פיקוח על עברייני מין, קצינת טיפול ושיקום, לוחם נחשון ועוד; ארבעה מצטייני הרשות הארצית לכבאות והצלה לוחם אש, קצין חומרים מסוכנים, לוחם ימ"ר וכן, מצטיין אחד מהרשות להגנה על עדים.
במהלך הטקס הופיעה על הבמה בשירה אמו של רב סמל נאור.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה