
"עושים טוב" הינו פרוייקט שהוקם לעילוי נשמת דוד בן נזימה ואשר בעזרתם של אמיתי כהן (מחזיק תיק המורשת בעיריית רחובות) והרב זאב כהן (ראש אולפנת צביה) .
בפרוייקט מגיעים נערים ונערות מרחובות בגילאי 13-17 אחת לשבועיים-שלוש לבית החולים קפלן שברחובות.
מתחלקים לקבוצות וכל קבוצה מגיעה למחלקה אחרת עם סלסלת ממתקים מגוונים ואביזרים ומשמחת את החולים עם שירה וריקודים וכמובן מחלקת לחולה אוכל שהוא בוחר מהסלסלה.
ביום שני האחרון (י"א אדר) חברו שתי העמותות "עמית למשפחה" ו"עושים טוב" והקימו הפנינג מטורף! היה שם מתנפחים, תחנות מגוונות, שיערות סבתא ומכונת פופקורן.
כל מתנדב ב"עושים טוב" היה מדריך על ילד אחד של "עמית למשפחה"
המתנדבים וההורים של הילדים מעמית למשפחה כל כך נהנו והיה ממש כיף!!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה