50 תושבי רחובות ופעילי המרכזים לצדק חברתי, הגיעו הערב לרחוב ארלוזורוב למקום התאונה שבו נהרג שלשום פועל הבניין סאלם אסמאעיל קוטינה.


הפעילים הדליקו במקום נר נשמה, תלו מודעות אבל והקריאו את שמותיהם של 12 הרוגי תאונות הבנייה מתחילת 2018.
המשתתפים קראו לממשלת ישראל ולעיריית רחובות לקחת אחריות ולמנוע את התאונה הבאה.
שכנים סיפרו על התמונות הקשות אליהן נחשפו שלשום בבוקר כאשר הפועל נפל מקומה ראשונה ובשל פיגומים לקויים נפל אל מותו.
זהו מקרה המוות השני ב-5 חודשים ברחובות, כשבמקרה הקודם נהרג פועל אריתראי בפרוייקט ברחובות המדע.
הפעילים הבטיחו להמשיך לעקוב אחרי ליקויי הבטיחות בעיר.
אל הטקס הגיעה גם חברת המועצה, יעל בק.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה