ביום חמישי האחרון (22.3.18) נערכה הרמת כוסית של הליכוד לכבוד חג הפסח. האירוע היה במעמדם המכובד של ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו ובנוכחות חברי כנסת ושרים רבים.
הזמר האורח שהופיע באירוע הוא לא אחר מאשר רגב הוד הרחובותי שהפך ל"זמר הבית" (הופיע מול ראש הממשלה בפעם השנייה) שאף הזמין את ראש הממשלה לעלות לבמה ולבצע איתו דואט מרגש יחד.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה