משמחים את הילדים המאושפזים בבית החולים: עשרות חבילות מתנה שנאספו בצהרוני רשת חוויות, בשיתוף ותרומת ההורים והילדים, במסגרת יום המעשים הטובים, מועברות לילדים המאושפזים בבית החולים אסף הרופא.

החבילות נעטפו בעטיפות צבעוניות עם ברכות וציורים של ילדי הצהרון שאחלו החלמה מהירה לחולים .





יניב מרקוביץ'
המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת ביקש להודות לכל השותפים למיזם, ואמר כי "מחמם את הלב לראות את ההירתמות של כל המערכת ושל ההורים והילדים, שנתנו באהבה וזכו לשמח את הילדים המאושפזים בבית החולים. אני מאחל רפואה שלמה לילדים, המשך תרומה ועשייה נדיבה לכל העושים במלאכה וחג שמח לכל בית ישראל".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה