מכבי רחובות פספסה הזמנות אדירה לסיים את העונה במקום הראשון ולזכות ביתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. ערב המחזור רחובות הייתה במקום השני וקרית גת במקום הראשון. וכדי לסיים את העונה במקום הראשון רחובות הייתה צריכה לנצח בחוץ את הוד השרון החלשה ולקוות שגם קרית גת תפסיד וזה היה מעניק לה את יתרון הביתיות לאורך כל משחקי הפלייאוף.
קרית גת אכן הפסידה, אך למרבה ההפתעה גם רחובות הפסידה בתוצאה 85 – 79 וירדה למקום הרביעי.
החל מיום ראשון הקרוב 15/4 יחלו משחקי הפלייאוף העליון על הכרטיס לליגת העל.
ברבע הגמר תפגוש מכבי רחובות (מקום רביעי) את רעננה (מקום חמישי) ל – 3 משחקים (2 משחקי בית ברחובות ואחד ברעננה)
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה