אתמול בלילה חמישי 12/3 החל מהשעה 22:00 לערך ועד השעות הקטנות של הלילה החלו לזרום תלונות רבות מרחבי רחובות אל מוקדי הביטחון השונים ובהם לתחנת כיבוי אש רחובות, על ריח שריפה חריף. התלונות הגיעו ממירב השכונות ברחובות.
מבדיקה עם מכבי אש רחובות הוברר הבוקר שישי 13/4 כי מקור השריפה בשריפת פסולת גדולה במיוחד בשכונת ג'ואריש ברמלה ובגלל שינויי רוחות העשן והריח הגיעו לרחובות.
יש לציין כי חלק מהתושבים דיווחו כי הריח הורגש גם בליל רביעי 11/4
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה