יום הנפנפים הלאומי שלנו מאופיין בהרבה עשן וגחלים לוחשות.
אנו במרפאות בקהילה רוצים לתת לכם מספר כללים על מנת לעבור אותו בשלום:
1. יש להרחיק ילדים עם הפרעות נשימה כמו אסטמה מהעשן
2. אין להשאיר מנגל דולק בשטח וכמובן לא לתת לילדים להתעסק עם האש כדי לא לסיים את היום עם כוויות
3. אנשים עם אי ספיקת לב - יש להמעיט עד כמה שאפשר ממלח שיכול להביא לצבירת נוזלים בגוף
4. במקום צלייה של נקניקיות והמבורגרים מעובדים שהצלייה על הגחלים עוד מוציאה מהם יותר רעלים ניתן לצלות דגים! יש לבקש להשאיר את הקשקשים על מנת שהדג לא יישרף על האש.
והעיקר שיהיה חג שמח!
באדיבות "מרפאות בקהילה" דרך ירושלים 2, רחובות 073-265-9900
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.