
כ - 50 מפגינים התייצבו במוצאי שבת 21/4 ברחוב הרצל בקרבת מכון ויצמן כדי להפגין נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית. בהפגנה ב – 20 ברציפות משתתפים כ – 50 מפגינים.
בנוסף, הערב מוצ"ש מתקיימות הפגנות ב – 17 מוקדים בארץ נגד הכוונה לחוקק חוק נגד בג"צ במסגרת חוק ההתגברות ולהפגנה בנושא יצא אוטובוס עם מפגינים מרחובות להפגנה בירושלים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה