ח"כ מיכאל בן ארי – ההתייחסות להפגנה

חבר הכנסת מיכאל בן ארי לא התרגש מההפגנה ואף נשמע משועשע מההפגנות הללו ואף פרסם הודעה ברוח הדברים ולהלן הודעתו " גם הערב הגיעו כמה עשרות מפגינים לסתום לי את הפה. הם חושבים שאם יצרחו ׳פאשיסט׳ ׳גזען׳, הם יסתמו לי את הפה. הם לא מבינים שעבר זמנם. שהפאשיזים של סתימת פיות, לא פועל עלינו. שאנחנו נחושים להגן ולהילחם על המדינה היהודית היחידה שיש לנו. אני דווקא נהנה לחייך להם בפנים, והם ממשיכים ללוות אותי ערב ערב. הם מוזמנים מחר לצרוח בבית שמש, יש לי שם שני כנסים. הם יצרחו, ואנחנו נביא גשם של נץ בקלפי!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה