בדידות לאחר הגירושין
אנשים שנפרדו ממסגרת זוגית נפרדו בעצם גם מהזוגות שהיו חברים שלהם כשהיו בזוגיות. לגרוש או גרושה או רווק/ה לא מתאים לצאת לבלות עם זוגות נשואים. לכן, לא פעם הם מגלים שהם בעצם לבד, ללא חברים, וגם כשהם רוצים לצאת לבילויים או לחגוג אין להם עם מי. במקרים כאלה הם ממעטים לצאת מהבית וביתר המקרים הם מעדיפים להסתגר בארבעת הקירות של מעונם עם ארוחת הערב והטלוויזיה.
הקושי של להיות לבד לא פעם מעיק, מכביד והעובדה שאין להם עם מי לדבר הופכת לחלק מהחיים שלהם. שיגרת חייהם וההתנהלות שבה הופכים להרגל.

למרות שהם סובלים מהסיטואציה של הבדידות, כאשר בא אליהם סוף סוף מישהו, שכן, חבר או מישהו מהמשפחה, פתאום זה מפריע להם. לא פעם הם כבר מחכים שהוא ילך ושיוכלו לחזור לעולם שלהם, אותו עולם שיצרו לעצמם בתוך קורת הגג במעונם, ולהישאר בלבד שלהם.
גם אם העובדה שמאותו רגע שהם שבים לביתם הריק בסופו של יום גורמת להם עוגמת נפש גורם להם סבל, עם הזמן אותו לבד הופך להרגל שבעצם מרחיק מהם את ההזדמנות למצוא זוגיות נוספת.
זהו מסר לכל מי שחולם להתגרש, אבל לא בדיוק מבין מה למה הפרדה תוביל אותו לאחר מכן.
המאמר באדיבות שולה קסם שירן, לפרטים נוספים ויעוץ 0544210248
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה