נהג הקאיה פיקנטו נסע ברחוב דרך האצ"ל ברחובות, כשלדבריו הוא נכנס לבור שהיה חצוי לאורך כל הכביש. בתביעה שהגיש לבית המשפט טוען הנהג כי הבור היה פתוח וללא כל שילוט ותמרורי אזהרה. "רק אחרי שעוד מספר רכבים ניזוקו כמוני, הגיעה למקום ניידת שיטור עירוני, כיוונה את התנועה וטרקטור כיסה את הבור", נטען בתביעה.
בעקבות כניסתו של הרכב לבור ניזוקו שני הצמיגים הקדמיים, וגלגל מגנזיום התעקם. עלות התיקון עמדה על 1500 שקלים, וכעת תובע נהג הרכב פיצויים בגובה 2500 שקלים מהעירייה, על שלא הייתה אחראית לגדר את המפגע הקיים בכביש.
טרם הוגש כתב הגנה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה