העובד, תושב רחובות עבד במסעדת הבשרים בביל"ו סנטר, ובמשך חודשים יולי - ספטמבר נהג ליטול מקופת העסק סכום מצטבר של 10 אלפים שקלים. את הכסף היה שם בכיס מכנסיו, וכך מידי ערב נגנבו מהקופה סכומים של כמה מאות שקלים.
בעל העסק אשר הבין עם הזמן בחוסרים שיש לו בקופה צפה במצלמות האבטחה הפועלות במסעדה, ואז קלט את מעשיו של העובד.
כתב האישום שהוגש נגד העובד מייחס לו עבירה של גניבה בידי עובד ממעבידו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה