


היום חמישי 17/5 נחנך רמזור חדש בדרך אצ"ל לטובת בעלי הרכבים המתדלקים בתחנת הדלק החדשה "דור אלון" והמרכז המסחרי ההולך ומתפתח במקום.
הרמזור החדש אשר נחנך במעמד ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, חבר המועצה אבי קינד, ראש אגף תנועה וחנייה ליאור שוקרי ובעלי המתחם שפי ושלום ששון ייתן מענה של כניסה ויציאה לנהגים הפונים צפונה ודרומה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה