שנים רבות אנחנו סובלים מסירחון ומזבלה, בגלל אירועים שמתקיימים בבית הכנסת ברחוב מורן בשכונת כפר גבירול.
כל בעל תפקיד בעירייה וראש העיר יודעים על הבעיה ולא עושים דבר שנים.
נמאס להתלונן. כנראה נזמין את משרד הבריאות. אולי יעזור.
ככה הזבל זרוק ברצפה ויותר משבוע זה עומד כך, מול הדיירים שגרים ממול.
לאחר כל אירוע בבית כנסת, זו התוצאה, ברחשים, יתושים, זבובים. הכל משאריות של האירוע.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה