רונית בן זאב, נבחרה לתפקיד לאחר שזכתה במכרז לתפקיד מנהלת החטיבה העליונה. המכרז התקיים בעקבות פרישתה של מנהלת החטיבה העליונה רויטל בר יוסף לגמלאות.

רונית משמשת כיום כרכזת הפדגוגית שש שנתית של קריית החינוך והיא תיכנס לתפקידה החדש בשנת הלימודים הבאה.

מבית ספר דה שליט נמסר:
"ברכות לרונית בן זאב האחת והיחידה על זכייתה בתפקיד ניהול החטיבה העליונה!
גאים בך ואוהבים אותך"
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה