מצעד גאווה ראשון מתוכנן ברחוב הרצל ברחובות... האם אתם בעד או נגד? הצביעו בסקר!
את היוזמה למצעד הגאווה מוביל הפעיל הרן יקיר
אבי בר
25.05.18 09:33

תמונת ארכיון - מצעד הגאווה בחיפה - ויקיפדיה

הרן יקיר - יוזם המצעד ברחובות

הפעיל החברתי הרן יקיר המתעתד גם להתמודד למועצת העיר, מסר כי הגיש בקשה למשטרה לקיים מצעד גאווה ראשון ברחובות.
הצעדה מתוכננת ליום חמישי 19/7 לאורך רחוב הרצל. הצפי למאות צועדים וצועדות.
השבוע הוגשה בקשה מסודרת למשטרת רחובות ולאחר שהמשטרה תתייחס לבקשה נרחיב את הידיעה.
האם את/ה בעד או נגד מצעד הגאווה ברחובות
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת וואטסאפ ששולחת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
- אורחנגד25.05.18 09:36 תגובה
- אורחאיש באמונתו יחיה. עד שזה מגיע למצעדים פרובוקטיבים, סגירת כבישים והפרעה לסדר הציבורי.25.05.18 10:00 תגובה
- אורחאיש באמנותו יחיה, כל עוד זה תואם את האמונה שלי. צביעות במיטבה.25.05.18 11:09 תגובה
- אורחבעד!!25.05.18 13:21 תגובה
- אורחכל הכבוד! יוזמה ברוכה!!25.05.18 13:21 תגובה
- אורחראש העיר וחברי המועצה הוכיחו שוב כמה שהם אלופים!! כל הכבוד! אנשי ציבור אמיתיים25.05.18 13:22 תגובה
- אורחשאפו אדיר! בעד!!25.05.18 13:22 תגובה
- אורחכל הכבוד לרחובות! מצטרפת לשורה של ערים מפותחות ומתקדמות!! כל הכבוד!!25.05.18 13:23 תגובה
- אורחאיזו יוזמה נפלאה!! כל כך משמח לקרוא מודעה כזו! יישר כוח!!25.05.18 13:23 תגובה
- אורחבעד בעד!!25.05.18 13:23 תגובה
- אורחרחובות אימפריה - כל הכבוד!! מעולה!!25.05.18 13:24 תגובה
- אורחכל הכבוד לכל העוסקים במלאכה! תבורכו25.05.18 13:24 תגובה
- אורחבעד! עיר של סבלנות וסובלנות!25.05.18 13:24 תגובה
- אורחשיהיה מצעד נעים ובטוח! כל הכבוד!!25.05.18 13:25 תגובה
- אורחנגד25.05.18 13:37 תגובה
- אורחבעד! :)25.05.18 13:44 תגובה
- אורחכל הכבוד יוזמה מעולה!25.05.18 13:44 תגובה
- אורחבעד! הגיע הזמן כל הכבוד רחובות25.05.18 13:44 תגובה
- אורחעיר של אלופים! כל הכבוד!25.05.18 13:45 תגובה
- אורחבעד25.05.18 13:45 תגובה
- אורחבעד!!25.05.18 13:49 תגובה
- אורחבעד25.05.18 13:49 תגובה
- אורחבעד!25.05.18 13:49 תגובה
- אורחבעד בעד25.05.18 13:49 תגובה
- אורחכל הכבוד25.05.18 13:49 תגובה
- אורחסחטיין עלינו ברחובות עיר ברמה גבוהה25.05.18 13:49 תגובה
- אורחבעד!25.05.18 13:49 תגובה
- אורחבעד ♥️25.05.18 13:49 תגובה
- אורחבעד!!25.05.18 13:49 תגובה
- אורחלי אסור לצעוד כי לך יש בעיה? נהדר, אני לא מרשה לך יותר לאכול עוגיות כי אני בדיאטה.25.05.18 14:20 תגובה
- אורחבעד!!!מי שנגד שילך להזדיין25.05.18 15:49 תגובה
- אורחאיזה יופי!!! יוזמה נהדרת!!! סוף סוף גם ברחובות.. תהיתי מתי זה יקרה!!25.05.18 18:45 תגובה
- אורחבעד!26.05.18 00:55 תגובה
- אורחכל הכבוד לעיריית רחובות!! בעד26.05.18 00:55 תגובה
- אורחאיזה כיף לשמוע!! 🏳️🌈🏳️🌈26.05.18 00:55 תגובה
- אורחאיזה כיף לשמוע! בעד26.05.18 00:56 תגובה
- אורחבעד26.05.18 00:56 תגובה
- אורחבעד!!26.05.18 00:56 תגובה
- אורחטפו על הרן יקיר, אייל גולן לא וסוטים כן?!! תסיקוו את המסקנה לבד. תחזירו לי את עירי היפה והתמימה!!26.05.18 13:12 תגובה
- אורחאין בעיה שהם ראויים ליחס שווה, אבל מדוע הראוותנות הדוחה הזו. לדעתי זה לא מועיל, זה רק מקומם.26.05.18 22:12 תגובה
- אורחברור שנגד. מצעד מיותר של הפרעת סדר ציבורית.27.05.18 23:36 תגובה
- אורח"וְלֹא תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל בֵּיתֶךָ וְהָיִיתָ חֵרֶם כָּמֹהוּ שַׁקֵּץ תְּשַׁקְּצֶנּוּ וְתַעֵב תְּתַעֲבֶנּוּ כִּי חֵרֶם הוּא" (דברים ז' כ"ו)29.05.18 23:51 תגובה
- אורחסמרטוט ריצפה25.05.18 09:36 תגובה
- אורחבעד!!25.05.18 13:43 תגובה
- אורחכל הכבוד! בעד!25.05.18 13:43 תגובה
- אורחאיזה אלופים! :)25.05.18 13:44 תגובה
- אורחכל הכבוד!25.05.18 13:44 תגובה
- אורחבעד בעד25.05.18 13:44 תגובה
- אורחשאפו!! כל הכבוד25.05.18 13:44 תגובה
- אורחחיחיחי גם אתה25.05.18 14:17 תגובה
- אורח""וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר... תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם." ויקרא כ' י"ג29.05.18 23:53 תגובה
- אורחטפי. גועל נפש. למה לתת במה למזדיינים בתחת25.05.18 09:36 תגובה
- אורחולמה לך?25.05.18 10:43 תגובה
- אורחאז למה בעצם להפלות את הקהילה הגאה? כדאי שקודם תצא מהבור של בורות שאתה חי בו ותשאיר את האמונות הקדומות בצד25.05.18 13:15 תגובה
- אורחסחטיין על רחובות!! כל הכבוד!!!!25.05.18 13:25 תגובה
- אורחבעד בעד בעד!!25.05.18 13:25 תגובה
- אורחכל הכבוד לרחובות עיר נפלאה!! בעד25.05.18 13:26 תגובה
- אורחהצבעתי בעד!! הכי בעד!25.05.18 13:26 תגובה
- אורחשאפו לעיריית רחובות! מפגינה איכות ניהול גבוהה!25.05.18 13:26 תגובה
- אורחכל הכבוד לראש העיר!! בעד!!25.05.18 13:26 תגובה
- אורחבעד!!25.05.18 13:27 תגובה
- אורחדווקא הבנתי שזה מה שהצעירים והצעירות הדתיים עושים לפני החתונה כדי לשמור על הבתולין. טפי עליהם25.05.18 16:30 תגובה
- אורחאל תדאג, אף אחד לא נותן לך במה.25.05.18 22:40 תגובה
- אורחנכון , בדיוק כפי שאין נותנים במה לנורמטיבים . אפרופו gay = עליז . מצעד העליזים . גאווה אין כאן .25.05.18 23:13 תגובה
- אורחאוי אתה מחוסל בצחוק29.05.18 13:56 תגובה
- אורחמה אכפת לך הא29.05.18 13:56 תגובה
- אורחאוי. ואבוי. אם. זה. יתכין. בעירנו הקדשה25.05.18 09:38 תגובה
- אורחאם אנשים כמוך העיר כבר מטונפת ממילא....25.05.18 12:59 תגובה
- אורחחופש הביטוי ומחאה הם חלק בלתי נפרד מהחברה שלנו כחברה דמוקרטית. זה לא מפריע בכלל לקדושה שאתה מיחס לרחובות. הקהילה הגאה קדושה בעצמה.25.05.18 13:17 תגובה
- אורחנגד אנשים האלה נולדו חולים במחלה ללא תרופה גועל נפש25.05.18 13:23 תגובה
- אורחאמממ תודה לך בחור אני חולה במחלה נחמד לדעת אבל אני חושב שלהגדיר אלפי אנשים בעולם כחולים בלי להכיר אותם הופך אותך לחולה נפש25.05.18 14:18 תגובה
- אורחעיר קדושה למי, לחבר הדמיוני שלך?26.05.18 17:56 תגובה
- אורחאיזו תת רמה של תגובות. חוסר תרבות.27.05.18 23:37 תגובה
- אורחנגד נגד נגד מה הגועל הזה25.05.18 09:38 תגובה
- אורחאתה גועל25.05.18 10:55 תגובה
- אורחסטרייטים זה מדבק??25.05.18 13:17 תגובה
- אורחנגד. ברור שנגד. איזה בזבוז זמן.27.05.18 22:52 תגובה
- אורחנגד!! וכל מילה מיותרת.27.05.18 22:52 תגובה
- אורחאתה גועל בעד אני יבואו אם ילדי29.05.18 13:56 תגובה
- אורחבעד בעד בעד !סוף סוף מצעד ראשון ברחובות25.05.18 09:39 תגובה
- אורחבעד. .25.05.18 17:06 תגובה
- אורחנכון!!! איזו התרגשות!!!25.05.18 18:47 תגובה
- אורחבזבוז זמן מיותר. אני אתרגש כשאשמע שיבטלו את הפרת הסדר הציבורית וכשיתנו לציבור לחיות סופסוף בשקט.27.05.18 23:38 תגובה
- אורחאנשים בחרו לגור ברחובות בגלל השקט של ההערים האחרות תן לנו שקט ולך תחפש אוכלוסיה אחרת להציק לה אתה יכול לעשות בקניון יום הסברה למי שרוצה לשמוע25.05.18 09:40 תגובה
- אורחהיית אומר את זה גם על צעדה של אתיופים?25.05.18 18:18 תגובה
- אורחעל הכל!! תנו לחיות בשקט. לא באתי לגור בתל אביב כי רציתי שקט. אל תהפכו לי את רחובות לעיר שהיא לא!27.05.18 22:54 תגובה
- אורחוואו מהמם25.05.18 09:41 תגובה
- אורחמה מהמם?? איזה מצעד חסר תועלת27.05.18 22:54 תגובה
- אורחאני עדיין לא מבין מה הגאווה פה.בסך הכל אלו אנשים חולים.מה יש להתגאות כאשר יש פגם?כל אחד ישמור את זה לעצמו. מדוע כל התושבים צריכים לסבול ?25.05.18 09:42 תגובה
- אורחצודק 100%25.05.18 09:51 תגובה
- אורחכמה בורות...25.05.18 10:56 תגובה
- אורחאני לא מבין סך הכל בן אדם עם מוח פיצפון למה אנחנו הציבור צריכים לקרוא את התגובות שלו? שישמור את הטמטום שלו לעצמו25.05.18 13:01 תגובה
- אורחאני בטוח שאתה מאוד גאה בעצמך למרות שאתה חולה. גזענות וטיפשות אלו מחלות קשות וחשוכות מרפא25.05.18 13:08 תגובה
- אורחהגאווה היא במי שאנחנו. אז אתה חושב שלהיות הומו זה מחלת נפש, אני חושב שלהאמין ביצור דימיוני שברא את העולם זה מחלת נפש. אנחנו נביע את עצמנו לא אכפת לי מה אתה חושב25.05.18 13:19 תגובה
- אורחאה, אז אני חולה. (מתקשר לבית ספר) "מצטער אני לא יכול לבוא אני טרנסג׳נדר"25.05.18 14:21 תגובה
- אורחוואו באמת סידר לנו יופי של תירוץ להבריז מבית ספר... אני גיי לא יכולה לבוא... מה זה השטויות האלה? אני חולה? בסך הכל אני גאה במי שאני... ומקבלת את עצמי.25.05.18 18:49 תגובה
- אורחתהיי גאה במי שאת ותני לי חחיות בשקט. די להפרעות סדר. לא רוצה מצעד בעד הגאווה ולא רוצה הפגנת נגד הגאווה. רוצה שקט!27.05.18 22:55 תגובה
- אורחהכי בעד! מעולה!25.05.18 09:48 תגובה
- אורחתודה רבה, סוף סוף מישהו לא דפוק במקום הזה!!!25.05.18 13:20 תגובה
- אורחוואי לגמרי!!!25.05.18 18:49 תגובה
- אורחאז אתה קורא למישהו עם דעה שונה משלך "דפוק"... ממש חופש הביטוי יש כאן. ירידת רמה בעליל.27.05.18 22:57 תגובה
- אורחנגד25.05.18 09:49 תגובה
- אורחנגד25.05.18 09:52 תגובה
- אורחגם אני נגד!!!!!!!נמאס כבר מההרן הזה!25.05.18 13:13 תגובה
- אורחאיזה תגובות חשוכות, לא גיי ולא שטויות א ל איש איש באמונתו יחיה, מה איכפת ולמי איכפת, לא מתאים לכם ללכת למצעד על תלכו, רוצים לעשות הפגנה נגד תעשו אבל לא לתת לגאים לעשות מצעד מראה על חושך25.05.18 09:54 תגובה
- אורחלא רוצה שיעשו לנו הטרדה מינית ציבורית. שיזדיינו לבד בצינעה.25.05.18 10:16 תגובה
- אורחחחח25.05.18 12:46 תגובה
- אורחלא רוצה להמשיך לקרוא את התגובות האלה מורידות לי מאיי קיו תשאיר את הטימטום שלך לעצמך25.05.18 14:19 תגובה
- אורחאיזה ויכוח מיותר. שני הצדדים מראים פה על בורות.27.05.18 23:39 תגובה
- אורחנגד נגד נגד נ ג ד25.05.18 09:54 תגובה
- אורחגם אני נגד!!!!!!!!!!!!!!!25.05.18 13:13 תגובה
- אורחחבל... עד שיש הזדמנות להתקדם ולהפוך את הקהילה שלנו למשהו שהוא מקבל מקובל ויפה, אנשים כמוכם באים ושוללים מאיתנו את הזכות הכי בסיסית שלנו. חבל שאתם פוסלים אותנו עוד לפני שאתם מכירים אותנו25.05.18 18:50 תגובה
- אורחאני לא פוסל אף אחד. אני בסך הכל רוצה לחיות בשקט! זכויות אדם בסיסיות. מצעדים גורמים להפרות סדר ובעיות משטרתיות. באתי לחיות בעיר שקטה. אל תהרסו את האווירה שלה.27.05.18 23:41 תגובה
- אורחנגד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!25.05.18 09:54 תגובה
- אורחנגד אבל למה להתבטא בגסות25.05.18 09:56 תגובה
- אורחנגדדד25.05.18 09:56 תגובה
- אורחלאלאלאלאלאלאלא25.05.18 09:57 תגובה
- אורחניראה לי רק דתיים מתנגדים מגיבים..אני בעד, איש באמונתו יחיה..25.05.18 09:58 תגובה
- אורחכי דתיים דורשים שיכבדו אותם ואת אמונותיהם אבל לא מוכנים לכבד בחזרה25.05.18 11:08 תגובה
- אורחאני דתי ובעד הקהילה הגאה למרות היותי דתי, אני לא בא לשפוט אבל לא כל הדתיים הומופובים. ואף על היותי דתי הני תומך בגייז וחושב שזה טבעי לגמרי להמשך לבן אדם מאותו המין שלך25.05.18 12:55 תגובה
- אורחאני לא מסכימה. אני חושבת שיש הרבה הומופובית שהם לא דתיים והרבה דתיים תומכים, וכל הכבוד להם!! אני מאוד מאוד מאודדדד בעד, אבל אני חושבת שלא צריך להעליב פה אף מגזר דת מגדר וכו', ולשייך להם סטראוטיפים. לא כל הדתיים הומופובים, בדיוק כמו שלא כל הלהטבים ילכו חצי ערומים במצעד...25.05.18 13:33 תגובה
- אורחדתיים אמיתיים לא יגיבו פה בקללות. תתפלאו כמה חילונים ישנם שאינם בעד הגאווה הזו, והם אלו שמקללים פה ומוציאים שם רע לדתיים. דתי אמיתי באמת ישמור על הפה שלו מלקלל. ואם הוא מקלל- הוא מקולקל. תפסיקו להפיל הכל על הדתיים ולמצוא לכם מושא לשנאה.27.05.18 22:59 תגובה
- אורחנגד25.05.18 09:58 תגובה
- אורחנגדדדדדדדד25.05.18 09:58 תגובה
- אורחנגד25.05.18 09:59 תגובה
- אורחנגד!!!! ואם חלילה יהיה שיהיה בצניעות .בלי חשפנות ולא ערומים !!!25.05.18 10:00 תגובה
- אורחאוי ואבוי! חלילה שלא ידעו שאנחנו ב2018 וילכו ברחובות איך שנוח להם!! גוועלד!25.05.18 11:08 תגובה
- אורחאתה מכליל קהילה שלמה לפי מספר קטן של אנשים, מקסים.25.05.18 12:56 תגובה
- אורחאנחנו לא מתביישים בגוף שלנו, ולא חשים צורך להסתיר אותו, את הנטיות המיניות והרומנטיות שלנו, המגדר שלנו, ואת עצמנו בכלל. אם את.ה לא מוכן.ה לקבל את זה, זה ממש חבל25.05.18 18:52 תגובה
- אורחנגד!!!25.05.18 10:01 תגובה
- אורחנגד הגועל נפש האלה לכו לתא זה יותר מתאים תעזבו אותנו בשקט25.05.18 10:02 תגובה
- אורחאממממ לפני שאתה שולח אנשים לתאים ברר מאיפה משיגים עוד תאים למוח25.05.18 13:03 תגובה
- אורחבעד, איש באמונתו יחיה. הוא מקיים יותר מצוות והחשובות מכל הכותבים כאן. שכחתם את 'ואהבת לרעך כמוך'!25.05.18 10:04 תגובה
- אורחשכחתם את "מה ששנוא עלייך אל תעשה לחבריך". ואני שונא שמפירים לי את השקט וגונבים את הכספים שאני משלם לעירייה בשביל מצעדים.27.05.18 23:42 תגובה
- אורחגועל נפש.שיחפשו מקום אחר.שלא ישפיעו על ילדיינו.25.05.18 10:05 תגובה
- אורחמה לעזאזל קשור ישפיעו?!?! הילד שלך לא יהפוך לגיי אם הוא לא גיי.ואם יש לך ילד, אולי כדאי שתתחיל ללמד אותו על קבלת השונה.25.05.18 10:31 תגובה
- אורחשכול אחד יזדין בבית שלו עם מי שהוא רוצה לא בחוץ25.05.18 12:47 תגובה
- אורחאם הילד שלך מנשק מישהו, סימן שזה היה ככה גם לפני שהוא ראה עוד מישהו עושה את זה. אולי כדאי שתראה חו כאלה כדי שהוא לא ירגיש כמו הזוהמה שאתה גורם לו להרגיש. בושה.25.05.18 13:07 תגובה
- אורחמצעדי גאווה לא ישנו את הנטיה המינית של ילדך. אם הילד שלך הומו, הוא ישאר הומו ללא קשר לתוכן שהוא נחשף אליו, ולהפך. פה מגיע החלק שלך להפתח, לקבל, לאהוב.25.05.18 13:27 תגובה
- אורחקראתי המון תגובות מטומטמות אבל ברכות אתה הזוכה הומוסקסואליות זו לא בחירה ככה אתה נולד לעומת הומופוביה שהיא באה או מחינוך או מאנשים ממש חשוכים עם דעות קדומות אני חושב שאתה קצת משניהם אז לפני שאתה מדבר על זוהמה חפש את החלק הזה במוח הפיצפון שלך שנקרא הומופוביה נקה אותו ואז תדבר על זוהמה25.05.18 14:22 תגובה
- אורחשיצעדו עם ספרי תורה ויחלקו קמעות ותמונות של הבבא אללא יא פרימיטיביים רחובותיים25.05.18 14:37 תגובה
- אורחישפיעו על הילדים? ישפיעו איך? יגרמו להם להבין שיש עוד אנשים בעולם עם נטיות שונות ומגדרים שונים? אנשים יפהפיים שמוכנים לקבל את עצמם ואת האחר.ת? אם מישהו משפיע כרגע על הילדים שלך לרעה, זה כנראה את.ה, בכך שאתה מונע מהם לראות ולקבל את השונה או אפילו את עצמם...25.05.18 18:55 תגובה
- אורחנגד!!! שום. גאווה ללכת באופן פרובוקטיבי ומגעיל. מה הגאווה בזה??25.05.18 10:08 תגובה
- אורחגאווה ללכת אם האהבה שלך אנשים25.05.18 12:17 תגובה
- אורחמי זה השרמוטה הזה. הרן יקיר. חפש מי יזיין אותך25.05.18 10:08 תגובה
- אורחאתה👌🏻25.05.18 12:18 תגובה
- אורחבעדדדדדדדדדדדדדד25.05.18 10:08 תגובה
- אורחנגדדדדדדדדדד30.05.18 00:20 תגובה
- אורחבעד!25.05.18 10:11 תגובה
- אורחההיפך!!30.05.18 00:20 תגובה
- אורחנגדדדדדדד בושה!!!25.05.18 10:12 תגובה
- אורחבושה עלייך!! מה הבושה בכך שאנחנו גאים בעצמנו, מה?25.05.18 18:56 תגובה
- אורחמה התועלת במצעד הגאווה?להרגיז משהו? כל אחד יבחר את הדרך שלו בארבע האמות שלו למה להרגיז?למה לחלל את העיר? הרי ידוע שהקב"ה שונא זימה אפילו בלעם רצה לכלות את עם ישראל עם הרעיון הזה אז בבקשה תנו לעיר שלנו שקט תרתי משמע שלא יהיה חס וחלילה אסונות בעיר בגלל בעוון הזה .25.05.18 10:13 תגובה
- אורחאתם האסון הכי גדול של העיר הזאת! את עם החבר הדמיוני שלכם!! תנו לחילונים לחיות בשקט ודי עם החוקים המומצאים שלכם.25.05.18 11:06 תגובה
- אורחנו, אז הקב"ה שלך שונא את זה? נו טוב, אתה לא מוזמן למסיבת התה של החבר הדמיוני שלי.25.05.18 14:23 תגובה
- אורח
25.05.18 16:50 תגובה - אורחוואי איזה בורות של תגובות. כמה שנאת חינם של אלו שבעד ושל אלו שנגד. חבל. חבל. חבל.27.05.18 23:44 תגובה
- אורחיייכס האומויים מגעילים. איך לא מתביישים בסטייה המינית שלהם. ודאי שרוב מוחץ נגד. אבל מי שומע לאזרחים. אין דמוקרטיה במדיה. המיעוט הדפוק שולט פה. כמו שבירושלים ובתל אביב לא שאלו את דעת הציבור. גם ברחובות לא ישאלו. סקר נחמד. אך לצערח לא משפיע. כי יש דקטטורה של המיעוט הפח אשפה ולא דמוקרטיה.25.05.18 10:14 תגובה
- אורחאתה לחלוטין צודק, הדיקטטורה של החרדים פה נמאסה! הגיע הזמן לשמוע קצת את הרוב החילוני השפוי! אה ואולי תלמד לכתוב בעברית לפני שאתה מעביר ביקורת על אחרים...25.05.18 11:05 תגובה
- אורחרוב חילוני שפוי? מזה, הגזע האירי העליון השולט? למה השנאה למה? אנחנו ממש חוזרים פה לימי הביניים חוסר תרבות וחוסר נאורות27.05.18 23:45 תגובה
- אורחנכון כי עדיף דיקטטורה של הרוב כמו באיטליה וגרמניה הנרצ29.05.18 09:26 תגובה
- אורחאיזה הגזמות הולכות פה. חבל על הזמן בויכוחים העקרים האלה. שנאה יוקדת ובורות- זה מה שרואים כאן. ממש כואב לראות.30.05.18 00:22 תגובה
- אורחנגד נגד... ולא דתייה לא חושבת שצריך לצאת בהצהרות כאלה שכל אחד יעשה מה שטוב לו בחדר המיטות שלו... למה צריך מצעד?????????😡25.05.18 10:15 תגובה
- אורחצודקת, לא קשור לדת, למה מצעדים, כל אחד יחיה איך שבא לו, גם הדתיים לא עושים מצעדים25.05.18 13:02 תגובה
- אורחכמה צביעות בהודעה אחת מצעד הגאווה נועד למחות אני מצטער לבשר לך אבל אני לא י25.05.18 13:07 תגובה
- אורחנכון, אז להראות נשיקה צרפתית של זוג הטרו סקסואלי בטלוויזיה זה הגיוני לחלוטין אבל אם רק מראים נגיעה של גבר וגבר הולכים לזרוק אותם לגיהנום, כמובן! כל כך הגיוני!25.05.18 13:08 תגובה
- אורחמצטערת* להודיע לך אבל לך מותר להסתובב עם הבן זוג שלך בלי תגובות אם אני אלך עם הבת זוג שלי ברחוב יזרקו עליי אבנים אז המצעד הזה חשוב שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בחדר המיטות שלו? אם זה היה כל כך פשוט לא היו מצעדים25.05.18 13:09 תגובה
- אורחכי אנחנו דורשים זכויות ושוויון שעדיין אין לנו?🙃25.05.18 13:29 תגובה
- אורחאמנם הדתיים לא עושים מצעד, אך בפעם האחרונה שבדקתי אותם לא מפלים, נותנים להם להתחתן ולאמץ, ולא מקללים אותם כשהם מתנשקים עם בני ובנות זוגם ברחוב. עד שלא נגיע למצב שבו אנו שווים לכולם, המצעד הזה הוא נחוץ וחשוב25.05.18 18:59 תגובה
- אורחפשוט גועל נפש להוציא דיבה ולעג על ציבור שלם. תפסיקו לעשות מהדתיים שעיר לעזאזל. גם הם אחים שלנו. תפסיקו לשנוא כל מי שיש לו כיפה על הראש. אל תהיה חבר שלו אם אתה לא רוצה- אבל למה השנאה העיוורת הזו כל הזמן? מה הוא עשה לך? ואני מדברת ברמת יחידים עכשיו. כל בנאדם עם כיפה שיעבור לך מול הפנים ברחוב אתה תשנא עכשיו? כל הכבוד לך ממש. לקחת לערבים שרוצים להשמיד אותנו את התפקיד. למה צריך מחבלים? לא צריך. השנאה גם ככה מכלה אותנו מבפנים. תתביישו לכם שאתם שונאים אחד את השני. פשוט תתביישו.30.05.18 00:26 תגובה
- אורחבושה לעיר שלנו פיכסססססס איפה ראש העיר ישן או מה25.05.18 10:16 תגובה
- אורחבהחלט בושה איככככ אנשים כמוך מגעילים אותי בושה שאתה נמצא בעיר הזאת25.05.18 13:09 תגובה
- אורחוואו אתה ממש צודק! בושה באמת, שרק עכשיו מציעים את הרעיון הנהדר הזה. היו צריכים לעשות מצעדים כבר קודם, אבל עדיף מאוחר מלעולם לא25.05.18 19:01 תגובה
- אורחעדיף לעולם לא. נגד.27.05.18 23:01 תגובה
- אורחאני בעד שראש העיר יוביל את המצעד, עדיף מצעד גאוה על מצעד הרבנים.25.05.18 10:16 תגובה
- אורחלגמרי25.05.18 11:04 תגובה
- אורחכן25.05.18 13:08 תגובה
- אורחראש העיר בחיים לא יוביל את המצעד כי לצערו הוא רואה איך התושבים היקרים שלו מגיבים פה בקללות נמרצות. למה שהוא יכניס את עצמו למיטה חולה? ובצדק.27.05.18 23:02 תגובה
- אורחגועל נפש בשביל מה להתחיל בדבר מזעזע כזה.עדיף שיסעו לתל אביב ושם יעשו את החירפה שלהם .ככול שנחשפים יותר מגדילים את התופעה הזאת .וזאת תופעה .25.05.18 10:19 תגובה
- אורחכן, זו תופעה כל כך נוראה כשאנשים יכולים לחיות בשקט עם מי שהם בלי לפחד איך שהחברה תגיב. אבוי לנו שאנחנו מקבלים אנשים בזכות מי שהם ולא בגלל מי שנרצה שהם יהיו. בושה.25.05.18 16:31 תגובה
- אורחהתופיה היותר נוראית זו שנאת חינם. מצטערת להגיד לך. כואב הלב.30.05.18 00:27 תגובה
- אורחנגד25.05.18 10:21 תגובה
- אורחנגד25.05.18 10:22 תגובה
- אורחאוי וואווי לא לעשות שלו ידרכו ברחובות יהיה בלאגן אתם חולים רוצים בעיות25.05.18 10:22 תגובה
- אורחאוי ואבוי!!! מצאתי דביל!!! ושמעתי שזה מידבקקקקק25.05.18 13:24 תגובה
- אורחאמא שלך שהמליטה אותך דבילית חולה נפש לך חפש25.05.18 15:13 תגובה
- אורחאני שמחה לבשר לך, הומופוב יקר, שאנחנו עושים את מירב מאמצינו על מנת להפטר מהמחלה- אתם. הומופובים. שמכניסים גזענות ואפליה לכל מקום. אני מקווה שנוכל להפטר מהמחלה הזו בקרוב.25.05.18 19:04 תגובה
- אורחממש סיפור מהתחת. איזה גאווה יש כאן. איש באמונתו יחיה. בבית הפרטי שלו. אף אחד לא ילד או ילדה צריכים לראות את ההתערטלות באמצע הרחוב. שכל אחד יוכל בתחת שלו, בבית שלו25.05.18 10:23 תגובה
- אורחאיש באמונתו יחיה רק שחלילה האמונה הזאת לא תהיה שונה משלי!! אוי לצביעות!25.05.18 11:03 תגובה
- אורחצודק ב100%25.05.18 17:40 תגובה
- אורחאוי וואווי מה ניהיה רחובותיים תיתעוררו25.05.18 10:23 תגובה
- אורחנגד25.05.18 10:23 תגובה
- אורחבעד בעד בעד. הגיע הזמן שהעיר הזאת תעורר קצת ותתן מקום לעוד אוכלוסיות יותר ליברליות חוץ מהשמרניות שמחשיכות סוגרות ומנמיכות את העיר הזאת! די לכפייה, גם לנו מגיע לחיות בכבוד על פי בחירתנו! אף אחד לא יסתום לנו את הפה באלימות25.05.18 10:25 תגובה
- אורחנכון!25.05.18 10:30 תגובה
- אורחכל הכבוד!! לגמרי בעד!!25.05.18 11:02 תגובה
- אורחאני דתי ומסכים בהחלט עם הנאמר, אני תומך בקהילה הגאה בכול תוקף, הגיע הזמן שעם כל הכבוד לדת אל תכפו אותה על אנשים אחרים25.05.18 12:36 תגובה
- אורחבעד לחלוטין25.05.18 13:09 תגובה
- אורחוואי יש לכם דתופוביה. תפסיקו להפיל הכל על הדת! אתם מחפשים בכח לשנוא אותה? כנראה זו המטרה הנסתרת שלכם. רק חיפשתם אמתלא. תעזבו את הדת בשקט. גם לה מגיע לחיות.27.05.18 23:04 תגובה
- אורחבעד25.05.18 10:25 תגובה
- אורחנגד. נגד. נגד.27.05.18 23:04 תגובה
- אורחבעד בעד29.05.18 01:30 תגובה
- אורחברור שהם מוזמנים לעיר הכי אינטגרטיבית בארץ. יש לנו מקום לכולם. בעיר וורסטילית וסובלנית שלנו עצם העלאת השאלה היא חתרנות.25.05.18 10:28 תגובה
- אורחאף אחד לא מוזמן. תנו לרחובותיים לחיות בשקט!27.05.18 23:05 תגובה
- אורחמאד ממוזמנים29.05.18 01:30 תגובה
- אורחמה דחוף?? יש לנו עיר מהממת שרוב התושבים מכבדים אחד את השני. יש סטטוס קוו שנשמר בצורה מכובדת ומיותר להתחיל כל מיני ''פסטיבלים'' שיכבידו על חלק מהציבור ועל התנועה. אם יש מישהו שחושב שבא לו לעשות חאפלה יכול לעשות בבית שלו עם מי שבא לו. היום זה מצעד הגוואה, מחר מצעד הסרטרייטים, מחרתיים מצעד המובטלים, וכל יום יבוא מישהו עם רעיון חדש שגורם לטורח על התושבים. אנחנו מכבדים כל אדם באשר הוא ומיותר כל הארוע הזה.25.05.18 10:28 תגובה
- אורחכשזה יהיה מצעד של טוקבקיסטים מטומטמים אז לא תהיה לך בעיה שיעשו25.05.18 11:35 תגובה
- אורחנגד25.05.18 10:29 תגובה
- אורחלכל האנשים שפה, אתם האנשים החשוכים, ולא הקהילה הגאה! פשוט גועל נפש! לא מתאים לכם, אל תיקחו חלק במצעד, אבל אל תדכאו ואל תמנעו מקהילה גדולה להתבטא ולחגוג את המיניות שלהם! וכן, אמרתי מיניות, גם זה טוב ואפשרי ואף רצוי לחגוג! יאללה- זה לא המאה ה18! בואו נתקדם קצת, זה קורה בכל ערי המרכז והצפון כמו חיפה, רעננה, כפר סבא- וכמובן שתל אביב ואפילו ירושלים! עיר הקודש ב90% מתושביה חרדים- אין סיבה שהמצעג יתקיים שם ולא פה- לכל הדתיים שמגיבים פה- זה לא יתקיים באזור שלכם- כולה כמה שעות של הבעת תמיכה וחגיגה של אהבה ומיניות קצת אחרת משלכם, והגיע הזמן שגם רחובות הפרמיטיבית תתקדם! מה זה משנה מי מתנשק עם מי? העיקר שהכל יעשה בצורה מסודרת ונעימה ואף אחד לא יפגע- לא הקהילה הגאה ולא הקהילה המסורתית! יאללה חבר'ה- לא אומרת לכם להצביע "בעד" אבל את התגובות הדוחות שלכם תשמרו לעצמכם, בואו נשתדל לקיים סקר נעים ולא מגעיל וברמה רדודה ושטחית!25.05.18 10:29 תגובה
- אורחתחגגו בתל אביב יש מידיי שנה מצעד ענק אף אחד לא סתם לכם פיות, יש לכולם מקום, אבל זה מתחיל לצאת מפרופורציה...25.05.18 10:51 תגובה
- אורחאין לי שום בעיה עם חד מיניים ושכל אחד ייחיה איך שבא לו אבל בשביל מה צריך לנופף בזה? הרי במצעדים האלה אנשים מתלבשים באופן פרובוקטיבי במכוון. האם מצעד של חרדים לבטא את דתם היה מקובל עליך?כנראה שלא. לא כל מי שלא חושב כמוך הוא חשוך,החכמה לא נמצאת רק אצלך. אגב אני מאוד אוהב נאורים כמוך שממש לא היו רוצים שהילדים שלהם יצעדו בלבוש חושפני ברחוב ויחגגו את מיניותם אבל שאחרים ילכו זה בסדר , בקיצור תחי הצביעות25.05.18 11:00 תגובה
- אורחאני בעד! סטרייט לחלוטין אבל רק כדי לקדם את העיר הזאת ל2018, אני בעד המצעד!!25.05.18 11:02 תגובה
- אורחהתגובה הזו היא הדבר הכי טוב שקרה כאן25.05.18 13:10 תגובה
- אורחחושבים שהומופוביה זה מידבק..?25.05.18 13:26 תגובה
- אורחכל הכבוד לך!! מסכימה עם כל מילה. אל תשתתפו, אבל אל תכפו עלינו להסתתר25.05.18 19:07 תגובה
- אורחלא צוחקת, הומופוביה זה מדבק, לשאלתך. זה הדבר שאנחנו צריכים להפטר ממנו, והמצעד זה דרך מצוינת להתחיל25.05.18 19:08 תגובה
- אורחלמה ילדים בני 3 צריכים לשאול מה זה המצעד הזה?? בקושי לדבר הם יודעים ואתם כופים עליהם בכח להתעניין במיניות!! הם עדיין לא סיימו להתפתח ביולוגית! אולי תאפשרו לילדים שלנו לגדול כילדים ולא כמבוגרים קטנים? זו כפייה. בלי קשר לדבר מעבר לכך! אני רוצה לגדל ילדים בעיר שקטה!27.05.18 23:07 תגובה
- אורחאני. נגד. המצעד. הגאווה.25.05.18 10:31 תגובה
- אורחככל הנראה, את/ה גם נגד דיבור תקין. תחזור/י אחרי שתלמד/י קצת לשון.25.05.18 13:30 תגובה
- אורחבצירוף סמיכות יש ה' רק במילה השנייה, ולכן אומרים "מצעד הגאווה".25.05.18 16:58 תגובה
- אורחואני. בעד. שתפסיק/י. לכפות. עלינו. להיות. אנשים. שאנחנו. לא.25.05.18 19:09 תגובה
- אורחכל. הכבוד. שיש. פה. קולות. הגיוניים. נגד. נגד. נגד.27.05.18 23:08 תגובה
- אורחבעד! רק כדי לשפוך קצת אור על הדעות החשוכות שלכם! פרימיטיביים נמאסתם! דתיים בטוחים שהם שולטים על העיר, בואו נראה להם שאיש באמונתו יחיה הולך לשני הצדדים!25.05.18 10:32 תגובה
- אורחחולים הכלבים האלה25.05.18 10:46 תגובה
- אורחההומואים היתכוונתי25.05.18 10:47 תגובה
- אורחעל מה בעד. הרי זה התחיל כדי שיכירו בהם. היום הם חלק מאיתנו. אז אין צורך בכל הראווה. כדי להגיד אני הומו או לסבית אין צורך במצעדים הצבעוניים25.05.18 12:21 תגובה
- אורחזה לא קשור לדתיים או לא. יש דתיים שמקבלים (אני למשל), יש חילונים שלא מקבלים. זה קשור לבן אדם וזהו, לא לשום דבר אחר.25.05.18 16:28 תגובה
- אורחמסכימה איתך, אבל אני לא חושבת שאפשר להכליל ככה את הדתיים. זה לא יפה ולא מכבד, וכמו שאנחנו רוצים שלא יפלו אותנו, ככה לא נפלה אותם25.05.18 19:10 תגובה
- אורחלמה כמה להרוס את העיר, העיר כל-כך מאוחדת ומקבלת את האחר... למה לבוא ולהלהיט את הרוחות!! טוב לא יצא מיזה!!25.05.18 10:34 תגובה
- אורחמאוחדת? מקבלת את האחר?? באמת?? המאוחדת היחידה פה זאת קופת החולים! איך אתה יכול להגיד מקבלת את האחר אבל לשלול את המצעד באותו משפט זה נשגב מבינתי25.05.18 10:58 תגובה
- אורחבעירנו מקבלים גם את השונה ואין צורך לצאת בחוצות העיר ולהגיד אני הומו או לסבית. יודים שאתה הומו לפי צורך ההליכה וצורת הדיבור. תנועת הידיים. אז למה לצאת עוד בחוצות העיר25.05.18 12:40 תגובה
- אורחיודעים שאתה יהודי למה צריך לחגוג חגים? למה צריך לשים כיפה? יודעים!25.05.18 13:58 תגובה
- אורח*לא* יודעים שאתה גיי לפי צורת ההליכה, צורת הדיבור ותנועות הידיים. יש כ"כ הרבה הטרואים (מילה של תומכי הקהילה לסטרייטים) שמתנהגים כמו איך שאתה חושב שחלקים מהקהילה מתנהגים, וכ"כ הרבה אנשים שהם חלק מהקהילה ומתנהגים כמו הטרואים. אתה יודע למה? כי המשיכה המינית לא משנה כלום. גם לא את ההתנהגות והדיבור וההתנהלות ופשוט- לא. והפתעה! המצעדים לא נועדו בשביל שאנשים יצאו מהארון. המצעדים קיימים כדי שאנשים מהקהילה ירגישו בטוחים ללכת עם מי שהם אוהבים, שאנשים יבואו ויתמכו בהם, שאנשים שעדיין בתוך הארון יראו כמה אנשים מקבלים ושזה בסדר גמור להיות גיי. גם הילדים שלך אגב, כי אני מאמין שאתה מעדיף ילד הומו מילד מת.25.05.18 17:08 תגובה
- אורחבעד! כול התימנים הימורים!!!!25.05.18 10:39 תגובה
- אורחהומואים!25.05.18 10:40 תגובה
- אורחולסביות, וביסקסואלים, ואסקסואלים, ופאנסקסואליים, ואג׳נדרים, וארומנטיים, וביג׳נדרים, וטרנסג׳נדרים... יש הרבה מאוד הגדרות, וזה לא רק הומו או הטרו ("סטרייט").25.05.18 13:33 תגובה
- אורחמי קרא לי25.05.18 14:24 תגובה
- אורחופאנג'נדרים וג'נדרפלואידים וג'נדרקווירים ופוליסקסואלים ופאנרומנטיים ועוד המון.25.05.18 17:11 תגובה
- אורחכן... איך עלית על זה?? וואו גאונ.ה ממש25.05.18 19:12 תגובה
- אורחנגד גועל נפש25.05.18 10:42 תגובה
- אורחאז בעצם אתה נגד עצמך?25.05.18 13:32 תגובה
- אורחאתה נגד גועל נפש? וואו מעולה!! תעזור.י לנו להלחם בהומוםיץביה אני מבטיחה לך ברגע שזה ייגמר, הדבר היחידי שעדיין יהיה מגעיל זה גבינה לבנה...25.05.18 19:13 תגובה
- אורחחו25.05.18 10:46 תגובה
- אורחכמה דבילים חשוכים העיר אחת. כמה שינאה והומופוביה גועל נפש25.05.18 10:46 תגובה
- אורחשלו יתקרבו לרחובות אתם דפוקים לכו תעשו מיצעד בעזה25.05.18 10:47 תגובה
- אורחהתכוונת "שלא"? כי אם כן אז קודם כל תלמד.י עברית, ודבר שני אני הולכת ברחובות הרבה, פאנסקסואלית גאה שמאוהבת לחלוטין בבת זוג שלה, ובין אם יהיה מצעד ובין אם לא אני אמשיך ללכת שם. אז אם אני כבר ממילא הולכת שם, למה זה כל כך מפריע שאני אעשה את זה עוד פעם אחת בשנה?25.05.18 19:15 תגובה
- אורחלכי תיצעדי בעזה לא ברחובות טיפשה חולנית26.05.18 20:35 תגובה
- אורחאתה הטיפש החולני פה! א'- כל הכבוד! הגיע הזמן שחלק שלם מהעיר יתבטט, וב'- מה הקשר בין נטייה ינית לבין יהודים/ערבים? וג'- כל הכבוד מותק, תצעדי ותתנשקי ותחגגי את מי שאת... 🏳️🌈27.05.18 01:36 תגובה
- אורחבשביל מה לסגור את הרצל ביום שישי ולגרום לסבל לתושבים??? המטרה של המארגן האידיוט הזה ( שגם דאג למחאה נגד ההופעה של אייל גולן ברחובות) היא דיי ברורה, מעניין אותו קולות שישיפיעו על כניסתו למועצת העיר, לא באמת מעניין אותו משהו אחר, רק בגלל שהוא אחראי על זה אני אלחם בו שזה לא יתקיים...25.05.18 10:49 תגובה
- אורחמה הקשר? אייל גולן לא צריך להופיע בשום מקום ובטח לא צריך לשלם על זה כל כך הרבה כסף! וכל הכבוד לבחור המארגן! סוף סוף מתקדמים ל201825.05.18 10:59 תגובה
- אורחזה לפריקינג שעתיים!!יהרוג אתכם לסגור את זה לשעתיים?! אתם סתם מחפשים תירוץ למה לא ואין לכם, אז אולי במקום להלחם בנו, פשוט תתנו לנו לחגוג את המיניות שלנו? אני מבטיחה שאנחנו לא כל כך נוראיים כמו שאתם חושבים, למעשה, אנחנו לא נוראיים בכלל! אל תשפטו אותנו לפני שאתם בכלל מכירים אותנו25.05.18 19:17 תגובה
- אורחאתה יכול לחגוג את המיניות שלך בבית, כל המצעדים האלה והקשקוש הזה כבר לא עובד. תהיו מי שאתם מבלי לעשות כלכך הרבה רעש מיותר, זה לא תורם לשום דבר... לא מדובר פה בדת, מדובר על סגירה של רחוב ראשי ביום הכי קשה בשבוע, שגם ביום רגיל בקושי מתפקד. בתל אביב עושים מידיי שנה מצעד ענק זה בהחלט מספיק. כל הניסיונות האלה להביא את המצעד לערים אחרות רק ממאיס את הקהילה על הציבור.26.05.18 11:24 תגובה
- אורחגם לדקה אני נגד!! אני רוצה לנסוע בכבישים נורמליים! אין לכם זכות לכפות עלי לאחר לעבודה או ללימודים או לאוטובוס! חוצפה והפרעת סדר ועילה לתביעה! לכו תעשו את ההפגנה בבית עלמין... תנסו לעורר את המתים. אולי אצלם זה יהיה רלוונטי. אל תחסמו לי כבישים!!!27.05.18 23:10 תגובה
- אורחנגדדדדדגדדד25.05.18 10:51 תגובה
- אורחזה לא יתקיים לא יהיה דבר כזה ברחובות איכסססס25.05.18 10:52 תגובה
- אורחביום שכל המטומטמים יצאו מהעיר, אולי. הומופובים, הסתדרו בשורה, אתם עוזבים את המקום!!!25.05.18 13:35 תגובה
- אורחרוצה להתערב?😎25.05.18 19:18 תגובה
- אורחכשבשבת אין תחבורה ציבורית, זה בסדר!! אבל לסגור את הרצל לשעתיים זה כבר מעבר לכוחותינו, נכון? צביעות25.05.18 19:19 תגובה
- אורחולשמוע את המואזין זו לא כפייה? ולצעוד בתל אביב גבול יפו עם פחד להידקר מסכין ע"י ערבי זו לא כפייה? די עם התייפיפות הנפש.27.05.18 23:47 תגובה
- אורחהתגובות מלמדות שהגיע הזמן למצעד גאווה ברחובות.25.05.18 10:59 תגובה
- אורחלחלוטין25.05.18 11:13 תגובה
- אורחולימודי עברית25.05.18 11:14 תגובה
- אורחבעיקר שיעורי עברית. אבל כן. גם מצעד גאווה.25.05.18 13:35 תגובה
- אורחמסכימה!! איזה כיף שעושים מצעד!!25.05.18 19:18 תגובה
- אורחמצעד של שנאה? זוועה. מיותר. חסר משמעות. שנאת חינם. כפייה על הילדים שלא יודעים מזה מיניות עדיין. לכלוך כבישים בפלאיירים הפרעות סדר של תחבורה הפגנות גז מדמיע... להמשיך?27.05.18 23:12 תגובה
- אורחהתגובות כאן מסבירות שכנראה בתי הספר ברחובות- גם של הדתיים וגם של החילוניים כשלו בחינוך. זה מה שהן מסבירות. איזו ירידת רמה בויכוח, איזה שימוש קלוקל במילים. מזו השנאה הזו של שני הצדדים? אם צריך לעשות מצעד- זה כדי לעורר את הציבור לעשות שינוי בתחום החינוך. תראו איזה חוסר תרבות מופיע כאן.27.05.18 23:47 תגובה
- אורחכשדתיים סוגרים כבישים ומרעישים עם מוזיקה מחרישת אוזניים בהכנסת תורה זה סבבה לגמרי, אבל כשחילונים מנסים לארגן מצעד, פתאום זה מפריע, אי אפשר לחסום כבישים, זה יעשה מלא רעש... יאללה יאללה הצביעות פה חוגגת25.05.18 11:01 תגובה
- אורחתגובה ספיצ'לס ... פשוט סיכמת25.05.18 16:32 תגובה
- אורחיש הבדל!! רחוב הרצל זה רחוב ראשי!!! הוא יחסום את כל עורק התנועה!! מי היה מאמין... אם היה דבר כזה באמצע ניו יורק פריז רומא או לונדון, זה לא היה עובר בשתיקה. לא חוסמים עורק תחבורה ראשי.27.05.18 23:13 תגובה
- אורחאני בעד אולי נראה סוף סוף מי המזדיינים בתחת ברחובות ולא מסוגלים לעשות את זה בבית עים אבא ואימה שלו שנתנו לו חינוך לקוי ונתנו חופש לעשות מה שהוא רוצה25.05.18 11:13 תגובה
- אורחאתה עוד מדבר על חינוך לקוי?? תלמד לכתוב קודם!25.05.18 11:14 תגובה
- אורחנראה שאתה גם בעד שגיאות כתיב ודקדוק לא נכון, לך לשיעור לשון, חמוד. אחרי זה נדבר.25.05.18 14:31 תגובה
- אורחתחליט אם אתה מעדיף ילד גיי או ילד מת ואז תבחר את הדעות שלך25.05.18 17:13 תגובה
- אורחכמה שגיאות כתיב במשפט אחד חחח. רואים איזה חינוך קיבלו פה.. חבל. אה, וכמובן- אני נגד המצעד.27.05.18 23:15 תגובה
- אורחנגד. תשארו בארונות ולא ברחובות25.05.18 11:16 תגובה
- אורחאז אתה מעדיף שאנשים ימשיכו לחיות בשקר עם עצמם ובסבל יום יומי רק כדי שיהיה לך קצת יותר נוח? השקפת עולם בוגרת בסך הכל.25.05.18 16:25 תגובה
- אורחוואו. אני רק מקווה שלא יהיו לך ילדים, שההומופוביות הזו לא תעבור הלאה, או חס וחלילה שתפלה גם אותם.25.05.18 19:21 תגובה
- אורחמדהים שחצי מדינה הומואים ולסביות בזכות חוקי הטרדה.מינית לסבית עים לסבית זה לא הטרדה הומו עים הומו זה לא הטרדה אז איפה הגאווה אתם רוצים מצעד תצעדו ישר לגהנום25.05.18 11:19 תגובה
- אורחזו לא הטרדה כל עוד שני הצדדים מעל הגיל החוקי ויש הסכמה ורצון הדדי. הטרדה מינית זה שאתה נכנס להם לחדר המיטות ואומר להם עם מי לשכב ומפלה אותם על בסיס משיכה!25.05.18 11:41 תגובה
- אורחתלמד לכתוב ותחזור אלינו.25.05.18 16:24 תגובה
- אורחוואו לגמרי תלמד לכתוב קודם. לא הבנתי מילה ממה שאתה אומר, חוץ מהעובדה שאתה הומופוב מגעיל25.05.18 19:21 תגובה
- אורחנגד25.05.18 11:19 תגובה
- אורחשילכו לתל אביב המזדיינים האלה..! לא בעיר הטהורה שלנו!!!!!25.05.18 11:28 תגובה
- אורחמצטערת לפוצץ לך את הבועה, אבל עצם היותך שם הופכת את העיר ללא טהורה25.05.18 19:22 תגובה
- אורחטהורה? המילה הזאת מזכירה לי איזו אידיאולוגיה נחמדה (תורת הגזע וטוהר הגזע הארי)26.05.18 21:03 תגובה
- אורחעזבו, כל הגאונים שמגיבים ככה לא יודעים מה זה בכלל תורת הגזע- בין כל הרפש והגועל שיוצא להם מהפה (או מהאצבעות) הם שוכחים איך להתנהג כמו בני אדם...27.05.18 01:39 תגובה
- אורחעל מה הגאווה? רחובות עיר נפלאה בשילוב חיי יום יום בין חילניים, מסורתיים, דתיים וחרדים. למה יש צורך לעשות הפגנה פרובוקטיבית,? סתם יפגע במרקם היחסים, בגלל איזה קבוצה קטנה ושולית? חבל ועצוב. נקווה שלא יאשרו להם, ואם כן שזה יהיה ברחוב צדדי שלא יפריע לאף אחד.25.05.18 11:29 תגובה
- אורחבשילוב?? איזה שילוב? כל דתי לפי דעתי מרים פה קול צעק איך מעזים לעשות משהו נגד אמונתו וישר סוגרים/מבטלים/מצניעים. מאד מקווה שיאשרו להם כדי שהדתיים יפסיקו לחשוב שהעולם סובב סביבו. רק דתי יכול לחשוב שהכל פה יופי וכולם מרוצים.25.05.18 11:39 תגובה
- אורחקבוצה קטנה ושולית?! אף מיעוט הוא לא שולי. אי אפשר להתעלם ממיעוט שהשיעור שלו בחברה האנושית הוא כ10%.26.05.18 21:05 תגובה
- אורחאני לא מאמינה מה אני קוראת לא צריך לתת לזה לקרות בעירנו היפה והשקטה שבערים עם אוכלוסיה טובה. לא עיריה ולא משטרה ואפילו בג"ץ לא צריכים לתת לגיטימציה לאנשים חולים ובלי לקרות בעירנו דבר כזה. על מנת לא לתת במה לאנשים כאלה. ושאחרים לא ילמדו ויחשבו שזה בסדר אם הם יהפכו כאלה. ועוד משהו ברגע שיתנו להם במה בפעם הראשונה זה יהפך הרגל בפעם בשנה, לא ולא זה לא מתאים לעירנו נקודה בשום פנים לא לתת לזה לקרוא. יש ה' בשמיים. עיר רחובות עיר התרבות ומדע ובואו כולנו נתמוך וניתן במה ללימודים ולדברים יותר מועילים וחינוכים. ודברים בריאים לאנושות כולה. לאותם אוכלוסיה הלא בריאה שבניינו ננסה לעזור בדככים אחרות שיקום חברה בעזרת גופים כמו מחלקת רווחה ועוד וינסו לעזור שייצאו מהמצב הלא בריא אם רוצים אפשר לנסות לעזור הם פשוט מסכנים וגם המשפחות שלהם שזו בושה וכלימה מדינה צריכה לעזור לשקם אותם ולא לתת להם לגיטמציה שבדרך שהם הולכים זה בסדר לא ולא הם ידעים שזה לא בסדר וגם מבחינה בריאותית ומכל הבחינות זה חא בריא בואו נירתם כולנו לנסות לעזור להם להשתקם. שבת שלום לכל עם ישראל. בבקשה לכולם לא לתת לזה לקרוא. בשורות טובות. ורק דברים טובים לכולנו.25.05.18 11:29 תגובה
- אורחלא בריא לאהוב את מי שנולדת לאהוב?? לא בריא לדמיין דמות בדיונית שמונעת ממך להבין שלהיות הומו או לסבית זו לא בחירה ובטח לא מחלה לא בריא להיות תקועה במאה ה12, זה באמת לא בריא.25.05.18 11:38 תגובה
- אורחתקשיבי אני לא יודע באיזה סרט את חיה נשמה אבל כדאי לך לצאת ממנו מיד... בואי נתחיל בזה: https://youtu.be/TKUTsgnaysU25.05.18 14:15 תגובה
- אורחאנשים חולים? שיט יש לי מילה שאפילו לא ידעתי עליה!!!1!!25.05.18 14:32 תגובה
- אורחמחלה25.05.18 14:32 תגובה
- אורחאווו כמה חמודדד אלוהים כל כך חשוב לכם? אתם חושבים שלא להיות כמוכם זה סטייה? שאלוהים יעניש אותנו? החבר הדמיוני שלי לא מזמין אתכם למסיבת התה שלו.25.05.18 14:47 תגובה
- אורח"אוכלוסייה טובה" צר לי לבשר לך, אבל ברגע שיש ברחובות אנשים כמוך וכמו רוב התגובות, "טובה" לא מתאים יותר לתיאור.26.05.18 18:06 תגובה
- אורחכמה שנאת חינם כמה. אתם שונאים אחד את השני יותר משהערבים שונאים אותנו. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ. תפסיקו לשנוא אחד את השני.30.05.18 00:30 תגובה
- אורחיש גם מצעד השרמוטות להמשך 😂25.05.18 11:34 תגובה
- אורחנשמע כמו המקום בשבילך. מוזמן לשם, דארלינג~25.05.18 14:33 תגובה
- אורחלא לתת להם להרוס את צביון העיר רחובות.25.05.18 12:03 תגובה
- אורחסתמי25.05.18 13:12 תגובה
- אורחנגד25.05.18 12:08 תגובה
- אורחאני בעד ישלח חנות בהרצליה לממכר כריות בטח הכבוד יפה שיהיה לחברה מה לנשוך.. יש כריות בטעמים25.05.18 12:09 תגובה
- אורחנגד נגד נגד.25.05.18 12:12 תגובה
- אורחלמה צריך מצעד עם אתם הומיים תישארו מה אתם רוצים מאיתנו למה לחסום כבישים אז בו נעשה מצעד לדתיים לחילונים למרוקאים לגרוזינים לכולם בקיצור שבו בשקט מצעדים לא ברחובות25.05.18 12:14 תגובה
- אורחתהלוכה של הכנסת ספר תורה שחוסמים את התנועה זה בסדר, אבל תהלוכה של להיות גאה בך, בעצמך, במי שאתה זה לא בסדר, אה?25.05.18 12:46 תגובה
- אורחמי צירך לתת לקוקסינלים האלה במה מה ניהיה פה והרן יקיר לך תדחוף גזר לתחת25.05.18 12:27 תגובה
- אורחאנשים כמוך צריך להעלים מהר. נטפל בך בהקדם.25.05.18 13:12 תגובה
- אורחהשפה לך כל כך נעימה ובוגרת, ברור זה יעזור לך לשכנע25.05.18 14:26 תגובה
- אורחנגד .25.05.18 12:27 תגובה
- אורחממש גועל נפש.25.05.18 12:30 תגובה
- אורחמה, כמוך?25.05.18 14:35 תגובה
- אורחנגד. יש מספיק מצעדי גאווה בארץ.25.05.18 12:37 תגובה
- אורחזו לא אמורה להיות עיר התרבות לא רואה שום תרבות בריקודים חצי ערומים ברחוב25.05.18 12:54 תגובה
- אורחכולם נבראו בצלם - שנאמר "בצלם ה' ברא אותם" - את הדתיים, את החילונים, את הנשים, את הגברים, את חברי הקהילה הגאה, את חברי מועצת העיר, את כולם....כולם נבראו בצלם.25.05.18 13:04 תגובה
- אורחאנשים שמחזירים את התקווה באנושות👏25.05.18 14:31 תגובה
- אורחבעד. כל התגובות נגד פה כנראה שייכות לבנדאם אחד- שניים שמנסים ליצור הד. חבל על הדיבור הזה, הגישה הזאת כולנו בני אדם קצת אהבת חינם, מי דיבר על מצעד של עירום בכלל, בואו די עם השנאה הזאת25.05.18 13:09 תגובה
- אורחבעד25.05.18 13:09 תגובה
- אורחבעד25.05.18 13:09 תגובה
- אורחנגד !!!25.05.18 13:09 תגובה
- אורחכל הכבוד על היוזמה האדירה הזו! מברכת על כך! רחובות הצטרפה לשורה של ערים מפותחות ומתויירות25.05.18 13:10 תגובה
- אורחיוזמה שגונבת לי את כספי המיסים.30.05.18 00:31 תגובה
- אורחכל הכבוד בהצלחה!! יישר כח. עירייה עם סבלנות ואהבת האחר. שאפו גדול לראש העיר!25.05.18 13:11 תגובה
- אורחזה לא ראש העיר. זה בנאדם משועמם אחד שקם והחליט לעצבן חצי עיר.30.05.18 00:32 תגובה
- אורחאני נגד זה בצורה מוחלטת אני תושב וותיק ברחובות וזה חשוב לי מאוד. אנחנו גם רוב דתי בעיר הזאת ולא נשתוק על דבר כזה. אנחנו קודם כל מדינה יהודית ורק אז דמוקרטית (בן גוריון אמר את זה לא אני). לא ייתכן שניתן יד לפריצות הזאת כי אם אני אלך בלי חולצה ברחוב יעצרו אותי ולכן אם הם עושים את זה אני לא רואה סיבה למה לא לעצור אותם. בנוסף יש את העניין של סגירת הרחוב הראשי שלנו שזה כבר עניין אחר אך לא פחות חשוב. אני לא הולך להתבטא בגסות על כך אבל המצעד הזה הוא לא מוסרי והוא קיים אך ורק כדי להתריס. אני לא מוכן שדבר כזה יתקיים בעיר שלי ואצא נגד זה בכל הכוח.25.05.18 13:11 תגובה
- אורחאתם לא רוב דתי!! תצאו מהגטאות שלכם לרגע ותראו עולם חילוני ונאור בדיוק רחוב אחד מכם. די לחשוב שכל העולם סובב סביבכם!!25.05.18 14:01 תגובה
- אורחאנחנו לא נוותר על חופש המחאה שלנו, בטח לא לאור האיומים המגוחכים שלך.25.05.18 14:28 תגובה
- אורחאתם ממש אבל ממש לא רוב דתי וגם אם אתם רוב אין לכם שום זכות או לגיטמציה לקחת ל"קומץ" החילוני שגר בעיר רחובות כי אנחנו חולקים את אותה עיר והיא לא של אבא שלך עד כמה שזכור לי. אז כמו שרחובות סוגרת רחובות בשבת ועושה המוןןןןןן לטובת הציבור החרדי גם לציבור החילוני שגר בעיר יש את הזכות להתחשבות .. הבעיה מתחילה איתכם שבגלל שאתם חושבים שאתם הרוב מגיע לכם הכל ומביאים לכם הכל.. אבל זה שיש עוד צד למתרס שלא מקבל יחס זה לא אכפת לכם כי זה נוגד את ההשקפות שלכם אז על ה** שלכם..25.05.18 16:36 תגובה
- אורחבעד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!25.05.18 13:13 תגובה
- אורחחבל שראש העיר נותן לזה לקרות ..נחבל על הצוואר שלו...אנשים מחפשים מכות25.05.18 13:13 תגובה
- אורחמה תעשה למפגינים?? מה?? אולי פשוט תרצח אותם וזהו??🙃 זוכרים ומתגעגעים אליך שירה בנקי ז"ל.25.05.18 14:12 תגובה
- אורחגיבור באלימות ..25.05.18 16:37 תגובה
- אורחאבקש שימצאו את כתובת הIP שלך יא גיבור מקלדת שמאיים לחבל באנשים ואז נראה כמה אתה גיבור שתוזמן לחקירה25.05.18 16:38 תגובה
- אורחכל הכבוד לרחובות. מחמם את הלב לראות את כל הקידמה וההבנה הזו! כל הכבוד!25.05.18 13:13 תגובה
- אורחקידמה? בושה שלזה יקרא קידמה.30.05.18 00:33 תגובה
- אורחראש העיר הוכיח פעם נוספת שהוא אדם נעלה, סבלני ואיש ציבור!! כל הכבוד לו!! שאפו25.05.18 13:14 תגובה
- אורחלא הבנתם כבר שזה לא קשור לעירייה?? וטוב שכך. מוסד ציבורי לא אמור לקחת בזה חלק30.05.18 00:34 תגובה
- אורחגם אני נגד!!!!!!!!!! נמאס כבר מהרן הזה! קרציה ברמות על!25.05.18 13:14 תגובה
- אורחבעד בעד בעד בעד בעד25.05.18 13:14 תגובה
- אורחאיזה כיף!! בעדד25.05.18 13:14 תגובה
- אורחכל הכבוד!! יישר כוח רחובות!!25.05.18 13:15 תגובה
- אורחזו לא רחובות. ממש לא רחובות.30.05.18 00:34 תגובה
- אורחרחובות לרחובותיים!! כל הכבוד!! הגיע הזמן25.05.18 13:15 תגובה
- אורחהגיע הזמן לקצת רוגע ושקט. מצעדים זה מיותר בעליל.30.05.18 00:35 תגובה
- אורחראש העיר החראי על העיר. וה' רואה הכל. ורחמים מלול צריך לקחת אחריות הוא השליח שלי כאיש דת בעיר רחובות שצריך לתת לי כתושב את החולי שלהם ולעצבן את התושבים..לא צריך לתת לזה לקרות זה פשוט לקחת תחבל על הצואר שלך. עדיף ראש העיר שלא תאשר את זה זה סתם יכעיס תציבור..שבת שלום ושה' יעזור לאותם חולים25.05.18 13:17 תגובה
- אורחאתב החולה פה יקירי. אף תרופה, אף רופא, ואף ניתוח, לא יכולים לרפא את האישיות המזעזעת שלך.25.05.18 14:10 תגובה
- אורחהאנשים האלה נולדים חרגים לאלוהים פשוט להקיא עליהם !25.05.18 17:25 תגובה
- אורחמצעד גאווה ברחובות יהיה הפגנה למען חופש וזכויות, ולא חגיגה של גופים חשופים. ובכלל, דמוקרטיה אומרת שמותר להפגין גם אם רוב הציבור חושב אחרת. לא בטוח שמי ששם את הסקר הזה מבין מה זו דמוקרטיה.25.05.18 13:19 תגובה
- אורחבעד25.05.18 13:19 תגובה
- אורחהגיע הזמן25.05.18 13:19 תגובה
- אורחכל הכבוד יוזמה ברוכה!!25.05.18 13:19 תגובה
- אורחנושא כל כך חשוב!! כל הכבוד לראש ולמועצת העיר25.05.18 13:20 תגובה
- אורחלא קשור לעיריייה ולראש העיר30.05.18 00:35 תגובה
- אורחכל הכבוד25.05.18 13:20 תגובה
- אורחבעד! בעד!25.05.18 13:20 תגובה
- אורחנגד! נגד!30.05.18 00:36 תגובה
- אורחאני בעד כי אני לסבית גאה!!!25.05.18 13:23 תגובה
- אורחיוזמה מטורפת, אירוע חשוב!25.05.18 13:27 תגובה
- אורחיוזמה מיותרת. אירוע שצריך להחרים.30.05.18 00:36 תגובה
- אורחחשוב להעלות את המודעות!25.05.18 13:29 תגובה
- אורחנכון. להעלות את המודעות נגד.30.05.18 00:36 תגובה
- אורחאת לסבית גאה קחי את הבת זוג שלך לעזזל לא ברחוב25.05.18 13:40 תגובה
- אורחאז למה לכל הרחות שאתה תיהיה עם הבת זוג שלך ברחוב??!! אה??!?!?25.05.18 14:07 תגובה
- אורחנגד, למי אכפת שיש לכם נטיות מיניות, תעשו את זה בבית !25.05.18 13:50 תגובה
- אורחומה עם שויון?? איך אנחנו לטענתך צריכים להראות שונות מינית רק בבית ואתה למשל יכול להיות עם הבת זוג שלך בפומבי??25.05.18 14:08 תגובה
- אורחכע כי לך אין נטייה מינית25.05.18 17:32 תגובה
- אורחבעד הגייז, בעד הזכויות שלהם. נגד המצעד25.05.18 13:51 תגובה
- אורחנגד נגד נגד! ההרן הזה חי בסרט דפוק ברמות! יעשה הכל בשביל להיות בעיריה! הרן המטומטם תעשה מצעד אצלך בבית חצוףףףףףף25.05.18 14:04 תגובה
- אורחבעד! לגמרי בעד!25.05.18 14:20 תגובה
- אורחנגד! לגמרי נגד!27.05.18 23:34 תגובה
- אורחההומופוב המצוי הוא בדרך כלל מזרחי-מסורתי או מזרחי-דתי. כלומר הפרימיטיבים25.05.18 14:25 תגובה
- אורחזה גזעני וחסר פואנטה.26.05.18 21:13 תגובה
- אורחימניים הומופוביים תחזרו למרוקו או תימן25.05.18 14:25 תגובה
- אורחאני לא אוהבת את התגובה הזו. לא כל הימנים הומופובים, לא כולם תיימנים, בכלל, התגובה הזו מכלילה וגזענית לא פחות מההומופוביה.25.05.18 14:40 תגובה
- אורחהתגובה הזאת גזענית. גזענות לא שונה מהומופוביה כשנאת האחר... כדי שתקדיש מחשבה נוספת.26.05.18 21:15 תגובה
- אורחלגמרי בעד!25.05.18 14:29 תגובה
- אורחשוב הפכו את הדתיים לאחראיים. תפסיקו להשמיץ. אתה לא יכול לדעת מי מאחורי המקלדת. די לשנאה.27.05.18 23:33 תגובה
- אורחשכל המופרעים מינית יעופו מהעיר שלנו ימגעילים, מילא במיטה שלכם תעשו מה שתרצו, אל תנסו לכפות גועל נפש על כל העיר.מלול אם יאושר דבר שכזה, ידאגו להחליף אותך בראש עיר נורמאלי. רחובות ידועה בציבור הדתי שלה אל תהפוך אותה לדוחה כמו תל אביב.25.05.18 14:33 תגובה
- אורחיש גם ציבור לא דתי בעיר25.05.18 15:03 תגובה
- אורחבדיוק!! אל תנסו לכפות את הדעות החשוכות שלכם על אף אחד! כל דתי לפי דעתי פה בטוח שהעיר שלו ולאף אחד אסור לארגן שום דבר שלא קשור לדת. בעיר הזאת יש רוב חילוני ודי לבלבל תשכל על החבר הדמיוני שלכם25.05.18 17:20 תגובה
- אורח
25.05.18 17:34 תגובה
- אורחגועל נפש צריך לשלוח להם כמה חמורים שייספקו אותם אז הם לא יצאו לרחובות העיר יהיו מספיק שבעים בלי להקיא25.05.18 14:35 תגובה
- אורחמי לחץ נגד? בטח הם לא יודעים לקרוא.25.05.18 14:45 תגובה
- אורחאני בעד הדתיים אבל למה הלבוש הפרובוקטיבי עם כיסוי הראש המשונה הזה? והתלבושות של החרדים שמקורם במזרח אירופה בחום המזרח תיכוני...25.05.18 15:02 תגובה
- אורחנכון25.05.18 17:18 תגובה
- אורחמה דחוףףףףףף לשם מה??שכל אחד יחיה את חייו כרצונו....למה צריך מצעדים לאורח חיים.....????25.05.18 15:12 תגובה
- אורחבדיוק בגלל העובדה שאתה חושב שזה אורח חיים25.05.18 17:35 תגובה
- אורחמיצעד השרמוטות25.05.18 15:17 תגובה
- אורחמדאיג אותי שיהיה טועבה במצעד כולם יהיו עם התחת שלהם חשוףףף והילדים שלנו יחשבו שזה נורמלי...25.05.18 15:17 תגובה
- אורחויוכלו להיות מי שהם באמת בלי לפחד! אוי לא כמה נוראא25.05.18 17:36 תגובה
- אורחבמקום שידאגו לנקיון העיר עכשיו זה מה שחסר לנו עוד לכלוךךךךך25.05.18 15:21 תגובה
- אורחמוזמן לצאת מהעיר☺25.05.18 17:36 תגובה
- אורחלמה אתה קורא לי ולחברים שלי לכלוך? מה עשינו לך?26.05.18 17:53 תגובה
- אורחלמי שאמר שזו מחלת נפש ודבר מגעיל - אז לפי ההיגיון שלך, בואו נקלל גם סכיזופרנים, אנשים בעלי פיצול אישיות, אנשים בדיכאון, אנשים בעלי מניה דיפרסיה.. למה לעצור בקהילה הלהט"בית?25.05.18 15:22 תגובה
- אורחבעד25.05.18 15:35 תגובה
- אורחאני נגגגגד תעבירו את זה לנגב זה יותר מתאים שם ואלתסריחו לנו את עירינו המתוקה לכו לנגב25.05.18 15:47 תגובה
- אורחבעד !!! יוזמה מבורכת !! רחובות היא עיר המדע והתרבות אי לכך תושביה צריכים להתנהג בהתאם ובסובלנות כלפי האחר25.05.18 15:55 תגובה
- אורחאיזה עצוב לראות את ההפלייה החריפה הזאתי, איזה עצוב שעיר יפה שנבנתה ע"י אידיאולוגיים שהמאינו בקהילה ויחדות של העם מגיבה ככה לחגיגה של האחר\מיעוטים.כרגע באירופה הרבה פוליטיקאים, אקטיביסטים וגם אנשים ממוצעים ברחוב אומרים בצורה יפה מאוד מה מותר ליהודי בצרפת לעשות, איך כדאי לו להתנהג על מה מותר לו להאמין מבחינת מדינת ישראל וזה גועל נפש, נכון?בדיוק אותו דבר כאן."אם חלילה יעשו אז בצניעות" - אין למוסלימי זכות להגיד יהודי איך לבטא את היהדות שלו ואין לאנשים מחוץ לקהילה איך להתבטא."אנשים חולים" \ "איך זה ישפיע על ילדיינו" תגידו שמעתם פעם על ספרי מדע? הטיעונים האלו הם הןמןפוביה אפילו בלי מסכה, הוכחכו והוסכמו על אגודות בינלאומיות של פסיכולוכים ופסיכיאטרים עוד בשנות ה80-90 שהם לא נכונים.חבל מאוד לקרוא כאלה אמירות שכנראה מייצגות מיעוט קולנית של עיר שהיא יפה, מעניינת וחשובה מאוד להיסטוריה של התפתחות מדינתנו.25.05.18 15:59 תגובה
- אורחכל הציבור הדתי וחצי מהבחורי ישיבות עושים את זה ובגלל שאין מודעות נדבקים במחלות אין זה חלק מהציבור וחייבים לקבל את זה מצעד זה מכפר על כל הסבל ועוזר קצת להוציא החוצה את כיל מה שהסובלים דבמשך השנה ודרך אגב בקפלן היחס מזלזל25.05.18 16:04 תגובה
- אורחקורא כאן את הכתבה, די באמת מספיק כבר עם השטויות האלו, לא מספיק שב-20 השנה האחרונות, "העליזים" צועדים בהיתר המדינה בת"א, ואח"כ נגעו בירושלים ובשאר הערים, זה לא נורמלי מה גאווה בזה?, שגבר רוצה להנשא גבר זה מעוות ולא הגיוני, זה לא מתאים לרחובות, לעיר שקטה ולא פרועה, ולצאת עם זה בפרהסיה?הציבור לא מקבל את זה, ככל שימשיכו תהיה התנגדות, לכפות על אנשים סגירת כביש, כדי להצהיר בראש חוצות שאנו נמשכים באופן חד מיני, אני נגד וכל גבר נורמלי לא נמשך לגבר כמו לאשה, מה מודרני בזה?25.05.18 16:14 תגובה
- אורחככה השם ברא אותם. מה לא נורמלי בזה?25.05.18 16:34 תגובה
- אורחולכפות סגירה של בתי עסק וכבישים בשבת זה נורמלי? לסגור כבישים להכנסת ספרי תורה זה נורמלי? איזה ציבור בדיוק לא מקבל את זה? רק חשוכים ופרימיטיביים.25.05.18 17:16 תגובה
- אורחאם אלוהים באמת אחראי על הכל הוא זה שברא את הקהילה הגאה ככה, לא?26.05.18 18:15 תגובה
- אורחנגד! בלי קשר לדת הסטרייטים צועדים? איש באמונתו יחיה מכבד את אורח חייכם אבל בצעידה עצמה אתם מכריזים על שונות25.05.18 16:20 תגובה
- אורחאת הסטרייטים לא מפלים במדינה הזאת, אותנו כן ואנחנו רוצות להפגין! זאת זכותנו הדמוקרטית ואף הומופוב לא ישלול מאיתנו את הזכות להפגין!!26.05.18 17:56 תגובה
- אורחבמקום להתלונן שאין מצעד לסטרייטים תגיד תודה שאתם לא צריכים כזה.26.05.18 18:16 תגובה
- אורחאני בעד,אף אחד לא ימות מזה הכל טוב...25.05.18 16:35 תגובה
- אורחלא ראיתי סיבה אבל לפי כמה תגובות חובה!!!!!!!!!!!25.05.18 16:52 תגובה
- אורחכל הכבוד. כסטרייט חילוני ואב לילדים, כרחובותי גאה, אין ספק שגם אצלנו חשוב לקיים מצעד גאווה למען חירות וחופש לפרט ושוויון זכויות.25.05.18 16:53 תגובה
- אורחאני באה עם הילדים.25.05.18 17:09 תגובה
- אורחכל הכבוד! הגיע הזמן באמת!25.05.18 17:21 תגובה
- אורחכל הזמן רק צריך להתחשב בדתיים, מימונה באלפי שקלים פה, ערב עם הרב שקר כלשהו שם, מפגש פיוטים או עוד שטויות. הגיע הזמן כבר שיעשו אירועים שמכבדים גם אנשים אחרים. זה מצעד למען השיוויון וקבלת האחר, אף אחד לא בא לה*דיין שם בפומבי, זה רק המוח הסוטה שלכם מדמיין את הצעדות ככה!25.05.18 17:23 תגובה
- אורחמה הקשר להתישב בדתיים? וואלה אחי אתה מזה מגזים28.05.18 16:50 תגובה
- אורחלהתחשב28.05.18 16:50 תגובה
- אורחיהיה פה מצעד על אפכם ועם חמתכם! הגיע הזמן שהרוב החילוני השפוי יתחיל להלחם על העיר שלנו! מגיע לנו לארגן פה מה שאנחנו רוצים!25.05.18 17:28 תגובה
- אורחחחחחחחחחחחחחח26.05.18 20:38 תגובה
- אורחרוב חילוני שפוי?😂28.05.18 16:51 תגובה
- אורחנגד מסיבה אחת בלבד והיא שהעיר מספיק פקוקה והאוטובוסים תמיד מאחרים גם בלי המצעד אז אין למה להוסיף סגירות של כבישים ולהגריע את המצב יותר בשביל זה.25.05.18 17:35 תגובה
- אורחבעד כמובן עד שיהיה אפשר לאמץ להביא ילדים בפונדקאות להתחתן ולהתגרש ולא להיות אזרחים סוג ב' שמופלים בכל דבר.25.05.18 17:45 תגובה
- אורחאחת הטענות הבסיסיות של הקהילה הלהט"בית, היא שהם רוצים שיתייחסו אליהם כמו אל כולם, אך באותה נשימה מתעקשים על מצעדים שלרוב מדגישים דווקא אקסטראווגנטיות, ביזריות, אקסיביזיניזם וחריגה מן הנורמה. אז בערים הגדולות - נו, מילא. אבל למה בכל מקום? ואם לרדת לקטנות, לבחור בערב ט' באב, בתשעת הימים, כתאריך יעד, זו התרסה והתגרות לשמן. ואם כבר, שהעירייה תתחיל במצעד יום עצמאות, עדלוידע בפורים, מצעד לשבועות ועוד ועוד...25.05.18 18:15 תגובה
- אורחוואי כל מילה בסלע28.05.18 16:51 תגובה
- אורחהתגובות כאן מסבירות למה דרוש מצעד גאווה ברחובות!!25.05.18 18:19 תגובה
- אורחהתגובות כאן מסבירות שכנראה בתי הספר ברחובות- גם של הדתיים וגם של החילוניים כשלו בחינוך. זה מה שהן מסבירות. איזו ירידת רמה בויכוח, איזה שימוש קלוקל במילים. מזו השנאה הזו של שני הצדדים? אם צריך לעשות מצעד- זה כדי לעורר את הציבור לעשות שינוי בתחום החינוך. תראו איזה חוסר תרבות מופיע כאן.27.05.18 23:32 תגובה
- אורחוואו איזה כמות תגובות מטורפת....ברור שבעד ! לא יתכן שעל העיר הזאת ישתלטו רק דתיים מסורתיים ומזרחים שבקירבם יש לא מעט הומואים בארון חלקם נשואים עם ילדים וימנעו חופש ביטוי25.05.18 18:50 תגובה
- אורחהגזמת28.05.18 16:52 תגובה
- אורחנגד נגד נגד! ההרן הזה חי בסרט דפוק ברמות! יעשה הכל בשביל להיות בעיריה! הרן המטומטם תעשה מצעד אצלך בבית חצוףףףףףף25.05.18 19:32 תגובה
- אורחנגד מצעד פה!25.05.18 19:33 תגובה
- אורחנגד!!!מחרדים את שכונת אושיות משאירים גן חובה חילוני אחד ראש עיר חרדי ומוצאים את כל סדום ועמורה לרחובות!אני לא הייתי רוצה שהילדים שלי ייחשפו לגברים בחוטיני או לכל מופעה ערום אחר ובטח לא במרכז העיר.אני בתור סטרייטית לא רצה לרחוב חצי ערומה להפגין את נטיותיי אז למה נם צריכים????איש אי באמונתו ובביתו!!!!25.05.18 19:46 תגובה
- אורחהם צריכים בגלל אנשים מטומטמים כמוך שלא מקבלים אותם. תגידי תודה שאת לא צריכה.26.05.18 18:17 תגובה
- אורחנו באמת. איזה ויכוח מיותר. למה לרדת רמה ולהגיב במילים מכוערות? אלימות מילולית גוררת עוד אלימות מילולית. בואו נשמור על הפה - שני הצדדים בבקשה.27.05.18 23:29 תגובה
- אורחנגד!25.05.18 21:16 תגובה
- אורחבעד!!! כל הכבוד!!! אולי חב"ד יסכימו להשאיל להם את הטרנזיט עם הצופרים, הרמקולים והבוקסות כדי לקרב לבבות...25.05.18 21:17 תגובה
- אורחלמה אתה מערב את חב"ד? מה הם עשו לך? תפסיק להוציא שם רע סתם על אנשים. עילה לתביעת דיבה.27.05.18 23:28 תגובה
- אורחברור שבעד!25.05.18 21:24 תגובה
- אורחברור שלא!!!27.05.18 23:27 תגובה
- אורחברור שנגד הם פשוט חולים במחלה ...צריך להופיע בזמן התהלוכה עם חמור וכלבים בקיצור חיות ..במציאות של החיים גם כלב לא דופק כלב או חמור דופק חמור חחח25.05.18 21:46 תגובה
- אורחמעניין מה היה קורא עם כלב היה דופק כלב אז צער בעלי חיים היו אומרים שהכלב אנס כלב הם מסכנים וחולים25.05.18 21:48 תגובה
- אורחנגד נגד נגד נגד!!!!! ההרן הזה חי בסרט דפוק ברמות! יעשה הכל בשביל להיות בעיריה! הרן המטומטם תעשה מצעד אצלך בבית חצוףףףףףף25.05.18 22:23 תגובה
- אורחבעד 😍😀26.05.18 00:33 תגובה
- אורחהאימוג'י המאוהב לא נועד בשביל מקומות כאלה חחח תחסוך אותו למקרי אמת27.05.18 23:27 תגובה
- אורחמי. שינגד. צריך. לעשות. הפגנות. שילו. יהיה. את. המצעד. הגאווה26.05.18 00:34 תגובה
- אורחלצעוד בכל מקום זו זכות בסיסית, להביע את מי שאת ולחיות חיים חופשיים מפחד בכל ההיבטים, בוודאי במרחב הציבורי. ואגב, זה שאין לכם אפשרות לבחור באיזה מגדר אני מגיבה, וואלה, אנחנו ב 2018 (שילחי, הגיבי)26.05.18 02:19 תגובה
- אורחזונות הומואים....שילכו לתל אביב. פחיי אשפה מזדינים. בתחת איכססססס26.05.18 07:44 תגובה
- אורחנגד!!!!!!!! שילכו למקום אחר. אין מקום להומואים ברחובות26.05.18 08:48 תגובה
- אורחבעד יא חשוכים26.05.18 11:56 תגובה
- אורחהומו מגעיל27.05.18 22:12 תגובה
- אורחהסקר הזה פיקטיבי לגמרי... משום מה כל פעם שאני נכנס יש אחוז קבוע של נגד ושל בעד. חשוכים נמאסתם! לא תשפיעו על חופש הבחירה והביטוי שלנו!!26.05.18 12:36 תגובה
- אורחחחח כל פעם שאתה נכנס? למה להיות כל הזמן ברשת? איזה בזבוז זמן ובטלה. זה ברור שהכל מכור. בוקר טוב אליהו. ואני נגד המצעד בלי קשר.27.05.18 23:26 תגובה
- אורחבעד. יש הרבה להטב ברחובות וצריך להראות את זה!26.05.18 12:37 תגובה
- אורחלא לעיני ילדינו.27.05.18 23:25 תגובה
- אורחנגד נגד נגד נגד נגד!!!!! ההרן הזה חי בסרט דפוק ברמות! יעשה הכל בשביל להיות בעיריה! הרן המטומטם תעשה מצעד אצלך בבית חצוףףףףףף26.05.18 15:00 תגובה
- אורחנגדדדדדדדדד נגד נגד תלכו לת"א וירושלים לעשות שם מצעד! די להשתלט על הכל! נגד המצעד נגד!!!!!!!!נגד מצעד!26.05.18 15:01 תגובה
- אורחבעד כי יש ברחובות קהילה להטבית וחשוב שכל האנשים החשוכים בעיר הזאת יבינו שזה לא משנה מי הם או מה התשוקות שלהם הם עדין בני אדם ומגיע להם כבר להתחתן ולחיות כמו כל בן אדם.26.05.18 17:15 תגובה
- אורחאז תחיה בתל אביב. לא ברחובות. הרחובותיים רוצים שקט ושלווה ומבחינתנו כל מצעד שהוא - הוא הפרת סדר ציבורית!27.05.18 23:25 תגובה
- אורחנגד... לפי התורה צריך להרוג אנשים כאלה...26.05.18 18:00 תגובה
- אורחגועל נפש.שיחפשו מקום אחר ולא ברחובות.26.05.18 18:25 תגובה
- אורחממש ישמח אותי אם יקרה26.05.18 19:41 תגובה
- אורחמה משמח בזה? איזה עולם הפוך יש לנו.27.05.18 23:24 תגובה
- אורחאני לא נגד הציבור הזה אבל אני רואה פה מעשה היתגרותי בלבד לא חסרות לנו צרות ולכן אני נגד26.05.18 19:52 תגובה
- אורחבאמת שאין לי בעיה ושכל אחד יעה מש שטוב לו אבל קשה לי להבין את עניין המצעד. למה אין מצעד סטרייטים? למה אין מצעד רזים? שמנים? דתיים? חילוניים? יהודים? נוכרים? לא ברור26.05.18 20:13 תגובה
- אורחכל מילה הסלע. רק בגלל שזה נושא אישיו כולם מתקוממים. אולי תיכף נעשה גם מצעד נגד מצעדים? מצעדים הם מיותרים וסתם גורמים לבלאגנים ולכלוך הרצפה. מסכנים מנקי הרחובות, עליהם אף אחד לא חושב. ומסכנים השוטרים- לא חסרה להם תעסוקה. אל תספקו להם בכח עוד.27.05.18 23:23 תגובה
- אורחכל אחד שיחיה איך שהוא רוצה אבל לא צריך להרוס לכולם את החיים אם המצעדייים האלה יפתה26.05.18 20:24 תגובה
- אורחאי אפשר של יהיה מצצצצצצצעעדדדד מה אכפת לנו בעד או נגד שכול אחד יחיה איך שבא לו אבל למה להרוס לכולם את כל היוווווםםםם26.05.18 20:26 תגובה
- אורחעצוב מאוד משתתפת בצערם העמוק של המשפחה26.05.18 20:31 תגובה
- אורחמישטרת ישראל לא לאשר תמיצעד הזה לא חסר בעיות שיעברו לעזה העזתים יקבלו אותם בחום26.05.18 20:40 תגובה
- אורחמעניין כמה מזדיינים בתחת יש ברחובות ומה הגאווה הגדולה במחלה שלכם תלכו מהר לטיפול שלא תדביקו במגפה את כל העיר26.05.18 21:05 תגובה
- אורחגם אני נגד המצעד המעוות הזה, אבל אין צורך ללכלך את הפה27.05.18 22:40 תגובה
- אורחמי שגונב או אונס הוא בן אדם מקולקל27.05.18 22:41 תגובה
- אורח*כתגובה להערה הבאה27.05.18 22:41 תגובה
- אורחנגד. התורה אוסרת בפירוש משכב זכר. כך שאין הבדל בין מי שעושה את זה לבין מי שאוכל חזיר או לא צם ביום הכיפורים או רוצח במזיד. כי כל אלו הן עבירות על מצוות דאורייתא. ולא יעזור מה שתגידו. זה כתוב בתורה שלנו שחור על גבי לבן.26.05.18 21:24 תגובה
- אורחהתורה גם אוסרת לכפות את היהדות, לגנוב ולאנוס... משום מה החלקים האלה לא עובדים אצלכם27.05.18 08:50 תגובה
- אורחעובדים וחצי. אבל כנראה לא אצל מי שמגיב ככה27.05.18 22:37 תגובה
- אורחאיזו קביעת עובדה שרירותית לא מהימנה שהחלקים האלו לא עובדים. לך תבדוק נתונים באקדמיה לפני שאתה סתם אומר דברים חסרי שחר. סייג לחכמה שתיקה.27.05.18 22:43 תגובה
- אורחמסכים עם כל מילה!! להגיד שחלקים בתורה לא מתקיימים זו בורות! יותר נכון להגיד- שיש כאלה שבחרו לא לקיים אותם לצערינו. אבל הם בהחלט מתקיימים!27.05.18 23:21 תגובה
- אורחברור שנגד!!! זו כפייה. למה הילדים שלנו צריכים לראות את זה? כפייה26.05.18 21:25 תגובה
- אורחולסגור סופרים בשבת זו לא כפייה?27.05.18 08:50 תגובה
- אורחלא. זה הסטטוס קוו. לא מוצא חן בעינייך? יש עוד מלא ארצות בעולם ששם הסופרים פתוחים בשבת. אה, אבל סגורים ביום ראשון וביום שישי. כי להיות נוצרי או מוסלמי ולכבד את חוקי הקוראן/ הברית החדשה- זו לא כפייה הרי נכון? רק היהדות פתאום מתפרשת ככפייה. אם כל כך חשוב לך- לך תציל את הנשים המסכנות בהודו ששם באמת הן עוברות כפייה, מסכנות...27.05.18 22:39 תגובה
- אורחכל היפי נפש שעושים את עצמם... ולשמוע את המואזין ש4 לפנות בוקר שמעיר את תושבי ירושלים בכח, זו לא כפייה???27.05.18 22:44 תגובה
- אורחאל תעשו את זה בפרהסיא לפחות. זו כפייה של אורח חיים מסויים שלא מתאים לכולם. ככה בראשי חוצות זה כ"כ לא מתאים. לא לעיר ואם בישראל.26.05.18 21:26 תגובה
- אורחצודק27.05.18 22:44 תגובה
- אורחחילול השם.26.05.18 21:26 תגובה
- אורחנגדדדדדדדדד נגד נגד תלכו לת"א וירושלים לעשות שם מצעד! די להשתלט על הכל! נגד המצעד נגד!!!!!!!!נגד מצעד!26.05.18 21:56 תגובה
- אורחאן לי דבר נגדם ואני חושבת שכל אחד יעשה מה שליבו חפץ אבל מצעד ברחובות למה??? העיר שלנו שקטה ובאמת מתנהלת בצורה מכובדת עם כלל המגזרים אז למה צריך את זה?? אני חושבת שזה יעשה נזק לילדים ולדור הצעיר בעיר וחבל! בואו נקבל את האחר ונעשה זאת בנעם ללא הפרת השקט ושלווה בעיר שלנו26.05.18 22:06 תגובה
- אורחנגד נגד נגד ומתערב שרוב הסיכויים שלא יקרה דבר כזה26.05.18 22:30 תגובה
- אורחבשביל מה לגרום למחלוקת וכעס בשביל מצעד מיותר שאין בו כלום מלבד התרסה?26.05.18 23:01 תגובה
- אורחאני רק רוצה לומר שמצחיק שאנשים מנסים להשתיק אחד את השני בגלל טעויות הדקדוק שלהם(״לך תלמד לשון ואחכ תדבר״ וכו). זה די מעיד על כך שאין להם מה לענות למה שהאנשים שטעו בכתיבה כתבו...נקודה למחשבה26.05.18 23:28 תגובה
- אורחרציתי לכתוב תגובה ארוכה וזועמת, שתפנה לכל האנשים שמגיבים "נגד" בתוספת נחמדה של שנאה, גזענות, ובורות מוחלטת- אבל אני מעדיפה לא לרדת לרמה שלכם... אני לא באה להגיד שתצביעו כולכם בעד, וברור שתהיה התנגדות מהרבה אנשים כי הרי יש חלק נכבד בעיר שהוא שומר מסורת ואף חרדי- אבל! זה לא אומר שצריך להגיב בצורה כמו שאתם מגיבים... כל התגובות כדוגמת "פח אשפה", "גועל נפש" ואלו- אתם אלה שיוצאים ה"גועל נפש" וה"פחי אשפה"- עזבו את השיח של בעד או נגד, תגיבו בצורה נעימה ומכבדת, אין צורך לקלל ולגדף כי אם הרוב המגיב "נגד" הוא מסורתי ודתי אז איפה בדיוק עיקרון ה"לשון הרע"? בכל אופן, חייבת להתייחס לחילוקי הדעות פה- בכל זאת... עברתי על כל ה413 תגובות ואני רוצה להעלות נקודה למחשבה שבמפתיע לא עלתה כאן, ושלאו דווקא קשורה לבעד או נגד מתוך עקרונות מסוימים (תורה/הומופוביה או בורות מוחלטת): אם אכן ייערך מצעד בעיר והוא יעבור ברחוב הרצל- הרחוב המרכזי של העיר זה יהיה בונוס אדיר לעסקים, לתחבורה הציבורית ובכלל לעיר: מהפן הכלכלי- יגיעו מאות אנשים שיוכלו לרכוש מחנויות האזור ומהעסקים באזור- דוכני מזון ושתייה שיוקמו ויהוו רווח אדיר גם לעסקים הקטנים וגם לרווחת הצועדים... מהפן של התחבורה הציבורית- אני מניחה שיגיעו לצעדת התמיכה אנשים מערים אחרות (חבר מביא חבר כזה) ושוב- כמות תושבים גדולה משמע כמות כסף יותר גדולה שתיכנס גם למפעילי האוטובוסים והרכבות וכו'. דבר אחרון וחשוב לחלוטין הוא שעצם היות העובדה שרחובות תערוך מצעד גאווה, שהוא צועק בדגליו הצבוניים את ערכי השיוויון, הקבלה והסובלנות ייעשה רק טוב לשם העיר! מעיר שנחשבת לפרימיטיבית ומיושנת עם רוב דתי פנאטי לעיר מקבלת, תומכת ומעודכנת! כולם יוצאים מורווחים- לכל אלו שטוענים כי זהו מצעד טמא ומבזה- לא חייבנו אתכם להשתתף במצעד, ואף אחד לא מצפה שתצאו מהבית עם איפור צבעוני ודגלים ותחגגו- תישארו בבית, תנהלו שגרה רגילה- בלאו הכי המצעד לא עובר ברחוב שלכם! אל תגיעו, אל תתמכו, אל תסתכלו- אבל אל תדכאו אוכלוסייה שחיה וקיימת- לטעמכם או לא... אף אחד לא פצה פה ולא התלונן כשחסמתם כבישים (ולפעמים ללא אישור משטרה) עד שעות מאוחרות עם מוזיקה רועשת ואורות בוהקים, אל תפצו פה שבמשך שלוש שעות ייערך חגיגה שדומה בכמה מובנים לחגיגות הכנסת ספר התורה שלכם... יאללה! בואו נתקדם קצת ל2018 ונשבור את התדמית העצובה של העיר וקצת נחייה אותה! ייעשה טוב לכולם! שבוע טוב, חזלש קל ואהבת חינם! יאללה רחובות! 💜27.05.18 02:01 תגובה
- אורחהרבה תיירות לעיר? מה אתה צוחק? בגלל מצעד? נו באמת. פסטיבל הפסלים יקח את זה בקטן. אם כבר, זה יעלה את רחובות לכותרות בהקשר שלילי של הפגנות והפרעות סדר. תן לילדים שלנו ללכת להנות בדרך לקניון לשופינג בלי פקקים של קו 13, 15 או 16 שיחזירו אותם הביתה בביטחה. תנו לחיות בשקט. ואת ה"תיירות" תשאיר לראש העיר... פתאום כל אחד נהיה חכם בלילה ויודע מה הכי טוב לרחובות. בדיוק בגלל זה היו בחירות.27.05.18 22:48 תגובה
- אורחצודקת לחלוטין............ צריך להסתכל גם על היבט זה בהחלט! רחובוות.....!!!!27.05.18 22:51 תגובה
- אורחממש לא צודק. זה שאת נגד ספר תורה זו בעיה שלך יא כופרת זו מדינה יהודית...שימי לב אני אומר יהודית ולא חרדית! וזו נגד היהדות...והכסף וההכנסות שאת מדברת עליהם זה כסף מקולל פשוט מקולל!!! דייי להתייפיפות דייי!! עד כמה?? זה שאתם עם ניסיון לא אומר שאתם צודקים אל תביאו לכאן את החרא שלכם29.05.18 17:52 תגובה
- אורחסקר לא יישקף,הרבה מהמתנגדים ללא גישה לאינטרנט27.05.18 08:57 תגובה
- אורחחחח ממש ככה. חוסר דמוקרטיה.27.05.18 23:18 תגובה
- אורחברור בעד!!!27.05.18 09:38 תגובה
- אורחלך לתל אביב יצפונבון27.05.18 22:11 תגובה
- אורחנגד נגד זו מחלה ולהתנהג לזה כמחלה ולא להדביק את תושבי העיר בדיוק כמו אבאבועות רוח לחסל את המגיפה שקמה בארץ ועוד מתגאים בה27.05.18 11:19 תגובה
- אורחנגד!!!!!!! לא להאמין לאיזה מצב הגענו. איך הדרדרנו! ברחובות? ה' ישמור!27.05.18 14:32 תגובה
- אורחנגדדדדדדדדד נגד נגד תלכו לת"א וירושלים לעשות שם מצעד! די להשתלט על הכל! נגד המצעד נגד!!!!!!!!נגד מצעד!27.05.18 14:40 תגובה
- אורחנגד מצעד פה! שההרן הזה יעשה אצלו בבית מצעד! נגד מצעד פה!27.05.18 14:41 תגובה
- אורחבעד :)27.05.18 15:43 תגובה
- אורחיחוליגן מסריח27.05.18 22:11 תגובה
- אורחאני נגד המצעד ביום שיהיה שויון בין סטריטים להומואים הם נולדו ככה וזה מה שאלוהים רצה כל החכמים שמדברים נגד ההומואים מה הם יעשו כשהם יגלו שאצלם במשפחה יש ילד הומו או בת לסבית זה קורה בכל המגזרים חמה הומואים צריכים להוציא כל כך הרבה כסף על פונדקאות יש מספיק נשים בארץ שהיו מוכנות לפונדקאות וגם זקוקות לכסף יש לי בן הומו עם בן זוג מקסים אני מאושרת ויש להם ילדים חמודים וימותו הקנאים27.05.18 18:55 תגובה
- אורחבעד.... שגם רחובות תיהיה גאה.27.05.18 20:30 תגובה
- אורחהומווווווו27.05.18 22:10 תגובה
- אורחהומואים מסריחים תשרפו בגיהנוםם27.05.18 22:10 תגובה
- אורחאנשים יקרים! נא שמרו על המילים שלכם. גם אני נגד המצעד המיותר הזה, אבל מכבדת את כללי השיח האנושי. בלי קללות ומילות גנאי. יש דרך לדבר.27.05.18 22:50 תגובה
- אורחלכל האנשים שאומרים איש באומנתי יחיה איש באומנתו יחיה זה הדבר הכי דפוק שבן יכול לומר א.אתם בעצם אומרים לאנשים דברים שהם כביכול הלכה למרות ואתם אומרים אותה כאילו זאת ההלכה הכי חשובה ביהדות ואני עשרות אלפי הלכות אחרות. ב. איש באמונתו יחיה כתוב בספר ירמיה וזה לא איש באמונתו יחיה זה איש,באמונתו יחיה זאת אומרת שמי שמאמין באלוקים יחיה ומי שלא... ימות27.05.18 23:08 תגובה
- אורחהתגובות כאן מסבירות שכנראה בתי הספר ברחובות- גם של הדתיים וגם של החילוניים כשלו בחינוך. זה מה שהן מסבירות. איזו ירידת רמה בויכוח, איזה שימוש קלוקל במילים. מזו השנאה הזו של שני הצדדים? אם צריך לעשות מצעד- זה כדי לעורר את הציבור לעשות שינוי בתחום החינוך. תראו איזה חוסר תרבות מופיע כאן.27.05.18 23:32 תגובה
- אורחצודק!28.05.18 16:53 תגובה
- אורחנגד מצעד פה! שההרן הזה יעשה אצלו בבית מצעד! נגד מצעד פה!28.05.18 13:13 תגובה
- אורחזה לא צריך להיות בפומבי שכל אחד יעשה מה שרוצה בלי לחסום כבישים ולהעיר את העיר השקטה שיש לנו28.05.18 22:45 תגובה
- אורחשיהיה מצעד עדין בלי פרובוקציה ועירום ואין בעייה29.05.18 09:32 תגובה
- אורחנגד29.05.18 15:41 תגובה
- אורחנגד29.05.18 15:41 תגובה
- אורחאיך רואים שמי שכתב בעד לכל אלו שהם נגד זה בנאדם אחד...אתה שקוף!!! אין לי בעיה עם הומוסקסואל...הבעיה שלי שהוא מוציא את הבעיות שלו לבחוץ. הרי מה זה המצעד הזה??? זה בחורים עירומים. וכל בר דעת יודע (וזה כולל הומו כמובן) שזה משדר סקס אז דחילאק עם השטויות...מספיק יש לכם תועבה בתל אביב. אני לא דתי וחרדי אבל ברור לי שיש מסורת דת ובלי קשר לדת תכבד את הגוף שלך אל תהייה לי זונה לא להתייפייף...לדבר איתך בארבע עיניים על כוס קפה באיזה בית קפה אני אשמח!!! ככה להכיר אדם עם אישיות ולא מיניות של התבוללות ותועבה... וכל גיי בתוך תוכו יודע את זה!!!!! זה כמו אדם שהוא קטוע יד...אז הוא פצוע, מה זה אומר? שהוא צריך לצעוק ברחוב שהוא פצוע? להתגאות בזה? יש לך בעיה.? אתה הומו?? תשאיר את זה איתך אל תראה לילדים שלי את הזנות שבך. אחלה יום!29.05.18 17:47 תגובה
- אורחחזקקק תשובה מעולה ויפה...29.05.18 17:53 תגובה
- אורחAgainst. abomination.29.05.18 22:38 תגובה
- אורחברור וברור שנגד! משועממים שמחפשים לעשות בלאגנים29.05.18 22:39 תגובה
- אורחפשוט גועל נפש להוציא דיבה ולעג על ציבור שלם. תפסיקו לעשות מהדתיים שעיר לעזאזל. גם הם אחים שלנו. תפסיקו לשנוא כל מי שיש לו כיפה על הראש. אל תהיה חבר שלו אם אתה לא רוצה- אבל למה השנאה העיוורת הזו כל הזמן? מה הוא עשה לך? ואני מדברת ברמת יחידים עכשיו. כל בנאדם עם כיפה שיעבור לך מול הפנים ברחוב אתה תשנא עכשיו? כל הכבוד לך ממש. לקחת לערבים שרוצים להשמיד אותנו את התפקיד. למה צריך מחבלים? לא צריך. השנאה גם ככה מכלה אותנו מבפנים. תתביישו לכם שאתם שונאים אחד את השני. פשוט תתביישו.30.05.18 00:38 תגובה
- אורחאני לא בעד המצעד הזה אבל עם זה מה שהם רוצים שייצעדו ושיהיה להם לבריאות. יוזם המצעד השיג את מבוקשו , הוא רצה לייצר ויכוח ולהדליק אש על מנת לקבל חשיפה גדולה יותר. תאמינו לי שאם לא יהיה הרבה רעש אז הם יצעדו ואף אחד לא ירגיש את זה בכלל. בלי קשר , אני לא מבין מה מצעד כזה תורם לקהילה , תמיכה רחבה יותר הם בטח לא מקבלים הם לא ירוויחו אפילו תומך אחד והמודעות לקהילה קיימת ממילא.30.05.18 09:47 תגובה
- אורחהרן יקיר רץ למועצת העיראז כל המצעד נראה כתעמולת בחירות סבבה30.05.18 11:18 תגובה
- אורחנגד רק בגלל שהם הולכים עירומים ברחוב לדעתי זו לא גאווה החשיפות גוף יש ילדים קטנים25.06.18 11:51 תגובה
- אורחנגדד!!!!!!! שלא יעשו דברים כאלה במיוחד לא ברחובות!!!!!!! מה זה העולם התהפך?!?02.07.18 10:28 תגובה
- אורחברוכה הבאה רחובות לשנת 2018 ! על אפכם ועל חמתכם הורים חשוכים . תתקדמו13.07.18 19:43 תגובה
- אורחאיזה כבשים יהיו סגורים ברחובות.17.07.18 19:35 תגובה
- אורחבטח שבעד. כולנו שווים ולכולן זכויות שוות. גאה בעיר רחובות שמקבלת אותם.18.07.18 14:08 תגובה
מגיב
לכתבה
מגיב
לתגובה:
בטל\י


טוען כתבות נוספות...
אירעה שגיאה בטעינת הכתבות
מנסה לטעון שוב
מנסה לטעון שוב
אין עוד פוסטים
שיתוף
הצטרפו לקבלת החדשות
הצטרפו אלינו!
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו:
חדשות רחובות בוואטסאפ
דילים קופונים ומבצעים בוואטסאפ
נדל"ן למכירה ברחובות בוואטסאפ
חדשות רחובות בפייסבוק
אפליקציה בחנות האפליקציות:
גלריית תמונות

