לאור פרסום סל התשלומים החדש שאישר משרד החינוך לשנת הלימודים הבאה, התכנס פורום ועדי ההורים היישוביים הארצי וקבל החלטה על פתיחת מאבק נגד סל התשלומים המוצע, כאשר הפורום החליט כי המטרה היא מימון כל סל התשלומים באופן שוויוני על ידי משרד החינוך. אך המחאה תחל בהדרגה ובשלב הראשון הקריאה היא, לא לשלם בשנה הבאה את "סל התרבות" הכולל בין היתר תשלומים עבור סרטים והצגות המהווים הכנסה מאוד משמעותי עבור בתי הקולנוע והתיאטראות ולכן מעריכים ומקווים בפורום ההורים כי גם הם יצטרפו ללחץ על משרד החינוך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה